  • 1. Data: 2005-07-08 21:26:12
    Temat: wypłata gotówki bez prowizji
    Od: <t...@v...pl>

    czy istnieje sposób wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    tak aby nie zapłacic prowizji ??

  • 2. Data: 2005-07-08 22:01:24
    Temat: Re: wypłata gotówki bez prowizji
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Fri, 8 Jul 2005 23:26:12 +0200, na pl.biznes.banki, <t...@v...pl>
    napisał(a):

    > czy istnieje sposób wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    Ja zazwyczaj idę z kumplami na kręgle, płacę za wszystko KK a potem reszta
    robi zrzutkę :) Bez prowizji ale czasochłonne, nie do codziennego użytku.
    A na poważnie to niektóre banki pozwalają na przelew z konta KK i traktują
    to jako operację bezgotówkową ale nie wiem jakie obecnie i czy to stała
    oferta czy promocja. Zobacz BPH, chyba tam mi się to ostatnio rzuciło w
    oczy jak zastanawiałem się czy zmienić swoją z Multi na coś innego jak nie
    chcieli mi wydać kolejnej za darmo mimo dość sporych obrotów.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2005-07-09 07:03:17
    Od: " " <n...@g...pl>

    Zobacz BPH, chyba tam mi się to ostatnio rzuciło w
    > oczy jak zastanawiałem się czy zmienić swoją z Multi na coś innego jak nie
    > chcieli mi wydać kolejnej za darmo mimo dość sporych obrotów.

    W BPH juz tej promocji nie ma. Obecnie z KK BPH mozesz przelac kase na
    rachunek, ale normalnie leca Ci od razu odsetki + placisz prowizje.
    W ramach promocji, ktora mieli odsetki nie lecialy, placilo sie tylko
    prowizje (bylo to operacja bezgotowkowa z prowizja jedynie).

  • 4. Data: 2005-07-09 08:21:14
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > czy istnieje sposób  wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    Bez prowizji, to gorzej.
    Chyba, że namówisz kogoś na zakupy, zapłacisz kartą, a on ci odda gotówkę. Ja
    tak kiedyś kupowałem - na życzenie wuja mojej żony - laptopa.

    Ale można wyjąć tę gotówkę bez natychmiastowych odsetek (tzn. będzie to
    zaksięgowane jako transakcja bezgotówkowa, a nie gotówkowa).
    Zobacz tu: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=36588269

    m23m

  • 5. Data: 2005-07-09 08:48:37
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    W Raiffeisen'ie wyplacisz gotowke z KK (tegoz banku) z ich wlasnego
    bankomatu bez prowizji, odsetki beda jednak lecialy od razu.
    darek

  • 6. Data: 2005-07-09 17:40:53
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > czy istnieje sposób wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    przelew z kk w citi na konto prywatne

  • 7. Data: 2005-07-09 23:21:04
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > czy istnieje sposób wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    Istnieje.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2005-07-11 20:39:19

    Seba <b...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > przelew z kk w citi na konto prywatne

    ale zeby nie bylo prowizji kwote przelewu trzeba rozlozyc na Plan Komfort.
    No chyba ze to bedzie platnosc za rachunki.

    podobny temat jakis czas temu juz byl...