  • 1. Data: 2005-07-08 06:15:28
    Temat: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
    Od: "Robert" <m...@N...gazeta.pl>

    Wczoraj wieczorem wszystko działało ok a dziś mam komunikat: Nieprawidłowy
    podpis. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy ma tak samo bo infolinia 0800103301
    ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.

  • 2. Data: 2005-07-08 06:42:44
    Temat: Re: Nie mogę wysłać przelewu z VB konto e-direct
    Od: "Faf" <f...@o...pl>

> [...]
    > ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.

    No właśnie pisałem o tym 15 minut temu. Nie ma sensu zaczynać nowego wątku.

    Faf

  • 3. Data: 2005-07-08 07:49:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Robert <m...@N...gazeta.pl>
    w wiadomości <news:dal5m0$fo2$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

> [...]
    > ciągle zajęta. Token chyba działa dobrze bo logowanie przebiega poprawnie.

    SOA#1

    Tylko, że ja mam nowy token :)

    --
    Tomasz Nycz