  • 31. Data: 2005-07-11 08:15:33
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Teoretycznie niemożliwy jest przypadek, aby 2 osoby miały ten sam PESEL.
    > Ale praktycznie możliwe jest, aby Tobie przypisano mój PESEL, prawda?

    To zależy, co uważa się za "posiadanie PESEL-a". Jak wytłumaczyć przypadek,
    gdy dwie osoby otrzymują "do łapy" na papirze ten sam pesel, a w bazie
    danych oczywiście mają inne? W ogóle - jak często sięga się do bazy PESEL?
    Bo wydaje mi się, że większość instytucji opiera się na bazach pesel
    tworzonych we własnym zakresie na podstawie danych dostarczanych przez
    samych zainteresowanych.

    Grzexs