  • 1. Data: 2005-07-08 13:57:03
    Temat: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    opłat ode mnie? :) Załapałem się na jakąś promocję? Mam konto od paru miesięcy
    ( i do tej pory nie obciążyli mnie żadnymi opłatami (prócz przelewu zagr.).

  • 2. Data: 2005-07-08 14:01:11
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
    > opłat ode mnie? :) Załapałem się na jakąś promocję? Mam konto od paru
    > miesięcy ( i do tej pory nie obciążyli mnie żadnymi opłatami (prócz
    > przelewu zagr.).

    Poczekają aż będziesz miał zero na koncie i pobiorą wszystko na raz
    powodując debet. Taka mała zemsta BRE na Radku P.
    :-D

    BP NNMSP

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-07-08 14:32:04
    Od: maHo <m...@p...net>

    r...@a...net.pl wrote:
    > opłat ode mnie? :) Załapałem się na jakąś promocję? Mam konto od paru miesięcy
    > ( i do tej pory nie obciążyli mnie żadnymi opłatami (prócz przelewu zagr.).

    pewnie masz multizestaw w promocji. przez rok brak opłat za konto,
    debet(oprócz odsetek) i kartę kredytową.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-07-08 14:40:28
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 08 Jul 2005 16:32:04 +0200, w <dam32k$ei9$1@nemesis.news.tpi.pl>, maHo
    <m...@p...net> napisał(-a):

    > pewnie masz multizestaw w promocji. przez rok brak opłat za konto,
    > debet(oprócz odsetek) i kartę kredytową.

    Nie mam ani debetu, ani karty... :)

  • 5. Data: 2005-07-08 15:51:56
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >opłat ode mnie? :) Załapałem się na jak?? promocję? Mam konto od paru miesięcy
    >( i do tej pory nie obci?żyli mnie żadnymi opłatami (prócz przelewu zagr.).

    Psst, bo sie wyda :-)

    Pzdr.
    Lack

    PS: tez mam za darmo juz ponad rok - ale za karte wyrobiona pozniej
    juz pobieraja.

  • 6. Data: 2005-07-08 17:31:33
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > opłat ode mnie? :) Załapałem się na jakąś promocję? Mam konto od paru miesięcy
    > ( i do tej pory nie obciążyli mnie żadnymi opłatami (prócz przelewu zagr.).

    Normalka. Mam to samo. Widocznie dużo się na nim dzieje ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-07-08 18:42:42
    Od: " " <n...@g...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Normalka. Mam to samo. Widocznie dużo się na nim dzieje ;)

    Tonacy (MB) przytwy sie lapie; masowo odplywaja im klienci.

  • 8. Data: 2005-07-08 18:43:18
    Od: " " <n...@g...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > op=B3at ode mnie? :) Za=B3apa=B3em si=EA na jak=B1=B6 promocj=EA? Mam =
    > konto od paru miesi=EAcy
    > ( i do tej pory nie obci=B1=BFyli mnie =BFadnymi op=B3atami (pr=F3cz =
    > przelewu zagr.).

    P.S. oczywiscie BRZYTWY mialoby byc.

  • 9. Data: 2005-07-08 18:59:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...pl napisał(a):

    > Tonacy (MB) przytwy sie lapie; masowo odplywaja im klienci.

    Masowo?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-07-08 19:13:57
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    > Tonacy (MB) przytwy sie lapie; masowo odplywaja im klienci.

    Buahahaha :)))))))) Fajnie jak ktoś poprawi humor na weekend :)

    pzdr
    topjes