  • 1. Data: 2003-11-26 09:16:49
    Temat: pekao24 - nieladne postepowanie z klientem banku[dlugawe]
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Witam grupowiczow

    Staralam sie znalezc jakis watek dotyczacy banku - jak w temacie, nie
    znalazlam, wiec pewnie wszyscy klienci zadowoleni sa z jego usług (pewnie do
    czasu)

    Co myslicie natomiast o sprawie, ktora spotkala pewna znajama mi osobe?
    Osoba ta zdecydowala sie podziekowac pekao24 za uslugi i przeniesc rachunek
    do mBanku skladajac tam rowniez wniosek o przeniesienie kredytu
    odnawialnego.
    Jak wiecie mbank w takich przypadkach wymaga m in. zlozenia wypowiedzenia
    linii kredytowej w dotychczasowym banku.
    Osoba ta zlozyla wiec wypowiedzienie z 30 dniowym okresem splaty pozostalej
    kwoty kredytu (zgodnie z umowa kredytowa z pekao24). Nastepnego dnia po
    zlozeniu wypowiedzenia okazalo sie, ze pekao24, nie informujac(!) zamknelo
    linie kredytowa uniemozliwiajac korzystanie z funkcjonujacego w koncu
    jeszcze konta.
    Zeby bylo ciekawie w informacji telefonicznej najpierw nie potrafiono
    wytlumaczyc co sie stalo, a nastepnie wyluzowany pracownik stwierdzil ze
    "tak jest w pekao24, taka jest procedura".
    Skutkiem tego owa osoba zostala bez kasy (musi czekac na karty i
    uruchomienie kredytu w mbanku).

    W umowie z pekao24 wyraznie jest napisane ze procedura zamkniecia linii
    kredytowej odbywa sie natychmiastowo tylko w przypadku _odstapienia_ od
    umowy, a odstapic mozna jedynie w terminie 3 dni od jej zawarcia.
    Potem umowe mozna tylko wypowiedziec z 30 dniowym okresem wypowiedzenia! Nie
    ma mowy o tym, ze konto jest blokowane natychmiast po zlozeniu
    wypowiedzenia.
    Wedlug mnie to naduzycie i niedotrzymanie warunkow umowy.
    Czy ktos spotkal sie z takim podejsciem pekao24 do, badz co badz, jeszcze
    klienta ?
    Przy okazji ostrzegam potencjalnych wypowiadajacych linie kredytowa w
    eurokoncie WWW - latwo nie bedzie :-/

    pozdrawiam
    evelyna

  • 2. Data: 2003-11-26 10:45:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Staralam sie znalezc jakis watek dotyczacy banku - jak w temacie, nie
    > znalazlam, wiec pewnie wszyscy klienci zadowoleni sa z jego usług (pewnie
    do
    > czasu)

    /ciach/

    Ja w kwestii formalnej. Nie ma banku Pekao24. Pekao24 to nazwa dostępu do
    konta przez internet w banku Pekao S.A. Natomiast wspomniane przez Ciebie
    Eurokonto www, to rodzaj rachunku w tymże Pekao.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-26 11:15:50
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja w kwestii formalnej. Nie ma banku Pekao24. Pekao24 to nazwa dostępu do
    > konta przez internet w banku Pekao S.A. Natomiast wspomniane przez Ciebie
    > Eurokonto www, to rodzaj rachunku w tymże Pekao.

    W tej sytuacji, to jest informacja bez znaczenia, ale dziekuje.
    evelyna

    ps. Aha, przypomnialo mi sie cos odnosnie Twojej uwagi, pani z infolinii
    kiedys stwierdzila, ze nie sa bankiem PeKaO S.A. :-)

  • 4. Data: 2003-11-26 11:19:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > W tej sytuacji, to jest informacja bez znaczenia, ale dziekuje.

    Toteż się zastrzegłam - ja w kwestii formalnej. BTW przeboje z Pekao były
    opisywane na grupie - popatrz w archiwum.

    > ps. Aha, przypomnialo mi sie cos odnosnie Twojej uwagi, pani z infolinii
    > kiedys stwierdzila, ze nie sa bankiem PeKaO S.A. :-)

    Tak z ciekawości - a jakim bankiem byli według tej pani ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-26 12:18:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tak z ciekawości - a jakim bankiem byli według tej pani ;-) ?

    Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-26 13:16:52
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości - a jakim bankiem byli według tej pani ;-) ?

    A tego juz niestety nie zwerbalizowala ;-)

    pozdr.
    evelyna

  • 7. Data: 2003-11-26 14:23:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 26 Nov 2003 10:16:49 +0100, "evelyna" <e...@r...fm> wrote:

    >W umowie z pekao24 wyraznie jest napisane ze procedura zamkniecia linii
    >kredytowej odbywa sie natychmiastowo tylko w przypadku _odstapienia_ od
    >umowy, a odstapic mozna jedynie w terminie 3 dni od jej zawarcia.

    A wytocz im sprawę. Niech dostaną po tyłku.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-11-26 15:52:15
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > A wytocz im sprawę. Niech dostaną po tyłku.

    Chetnie bym im dolozyla :-)
    Poki co przestrzegam innych.

    pozdr
    ewelina

  • 9. Data: 2003-11-26 20:12:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    evelyna <e...@r...fm> wrote:

    > Chetnie bym im dolozyla :-)

    No to spróbuj policzyć straty (np umowa pożyczki z kimś z rodziny i
    koszt tejże) i składaj pozew.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2003-11-27 09:34:36
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > evelyna <e...@r...fm> wrote:

    > No to spróbuj policzyć straty (np umowa pożyczki z kimś z rodziny i
    > koszt tejże) i składaj pozew.

    A bedziesz moim adwokatem (z urzedu :-), bo na prywatnych mnie nie stac -
    wlasnie kupilam mieszkanie)?

    BTW, kiedys w telewizorze widzialam rozmowe z kobieta, ktora byla
    przedstawicielem urzedu, do ktorego mozna bylo skladac skargi na naduzycia
    bankow. Ktos moze mi podpowiedziec jak ten urzad sie nazywa ?

    Adam - dzieki
    pozdrawiam
    ewelina