  • 1. Data: 2003-11-26 08:33:49
    Temat: Kredyt mieszkaniowy bez udziału własnego
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Chciałbym kupić mieszkanie w Warszawie na rynku wtórnym. Koszt ok.
    110 000 zł. Czy któryś z banków udziela kredytu w takiej wysokości bez
    udziału własnego?

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

  • 2. Data: 2003-11-26 08:35:55
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy bez udziału własnego
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Alojzy Kluska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym kupić mieszkanie w Warszawie na rynku wtórnym. Koszt ok.
    > 110 000 zł. Czy któryś z banków udziela kredytu w takiej wysokości bez
    > udziału własnego?

    BPH PBK jeszcze do konca listopada o ile sie nie myle

    pozdr
    e.

  • 3. Data: 2003-11-27 15:01:32
    Temat: Re: Re: Kredyt mieszkaniowy bez udziału własnego
    Od: Tomek <d...@o...pl>

    > Użytkownik \"Alojzy Kluska\" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > BPH PBK jeszcze do konca listopada o ile sie nie myle
    > pozdr
    > e.

    Z tego co wiem jeszcze PKO BP oraz Nordea
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>