  • 1. Data: 2003-11-26 07:57:12
    Temat: Przekształcanie Multi Ja w Multi My - przestroga
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Multikonto Ja z kredytem.
    Chciałem przekształcić Multikonto Ja z kredytem w Multikonto My z kredytem
    1. telefon do Multilinii - miła pani informuje o sposobie przeprowadzenia
    operacji: otwiera konto My z nowym numerem rachunku i dwa konta funkcjonują
    równocześnie, po otrzymaniu przez bank podpisanej umowy nowego konta MY, JA
    zostanie zamknięte, a wszystkie zlecenia i kredyt zostaną przeniesione na
    nowe konto My.
    2. skoro tak (trochę skomplikowana ta procedura) to pozmienialiśmy z żoną
    numery kont u pracodawców i tylko się cieszę, że nie chciało mi się wysyłać
    informacji o rachunku do USkarbowego, bo oto ...
    3. po 3-4 dniach dzwoni do mnie ta sama Pani mówiąc, że to jednak nie tak,
    numer rachunku zostaje ten sam, to otwarte już nowe konto My zamykają i że
    pocztą przyjdą po prostu aneksy zmieniające umowy JA, ale w ogóle wszystko
    OK
    4. no to OK. Wczoraj chciałem zapłacić otrzymaną w paździeniku kartą visa
    electron otrzymaną do multikonta Ja - komunikat - "Odmowa banku wystawcy
    karty" - cóż zdarza się - zapłaciłem gotówką. Wracam do domu, a tam czeka na
    mnie kolejny electron !?!
    5. dzwonię dzisiaj na Multilinię, żeby wyjaśnić o co chodzi, a chodzi o to<
    że:
    - stary electron został w związku z przekształceniem JA w MY zdezaktywowany
    - nowy electron jest do konta My, które zostało zamknięte
    - do nowego konta My powstałego z przekształcenia nikt nie zamówił kart
    Tak więc obecnie na czas jakiś zostałem praktycznie bez dostępu do gotówki -
    pani poradziła mi co prawda, że zawsze mogę wypłacić w placówce (100 km) lub
    skorzystać z posiadanej przeze mnie Visy Credit (to chyba jakiś chwyt
    marketingowy), ale ten pomysł postanowiłem pozostawić bez komentarza bo
    musiałoby być niecenzuralnie.

    Adam

  • 2. Data: 2003-11-26 08:23:00
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > skorzystać z posiadanej przeze mnie Visy Credit (to chyba jakiś chwyt
    > marketingowy), ale ten pomysł postanowiłem pozostawić bez komentarza bo

    Drogi Adamie,

    przeksztalcenie JA w MY zawsze bywa klopotliwe,
    czasem troche trwa zanim JA zrozumie, jak działa MY.
    Bywa, że gdy już jest MY, to pojedyncze JA nie ma pieniedzy.
    Rada: nie nalezy zbyt pochopnie zamieniac stanu JA w stan MY,
    zawsze trzeba sie powaznie zastanowic.
    ;-)

  • 3. Data: 2003-11-26 14:46:09
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    In news:bq1o8k$2he$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Ania <a...@w...pl> napisał (a):
    > Drogi Adamie,

    Droga Aniu,

    Tnij, k.... , cytaty !!!
    --
    VSS
    sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy alarmowe, sieci

  • 4. Data: 2003-11-26 15:33:58
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > Tnij, k.... , cytaty !!!
    > --
    > VSS

    A co to jest k....
    ???

    Czy Ty, szanowny WSSie zwracasz się personalnie do mnie??

  • 5. Data: 2003-11-26 18:29:44
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Ania <a...@w...pl> napisał(a):

    > A co to jest k....
    > ???

    k.. to jest koleżanko

    > Czy Ty, szanowny WSSie zwracasz się personalnie do mnie??

    Nie, do sąsiadki ..... i VSSsie , to drobna różnica :)

    --
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 6. Data: 2003-11-26 18:36:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

    A może przeniesiecie się z tymi bzdetami na priv?