  • 11. Data: 2002-02-22 10:48:04
    Temat: Re: opodatkowanie lokat
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > zaden z tych dwoch przypadkow - jjesli juz to pierwszy w przyblizeniu bo
    > banki nadal beda podawac ten % ktory daja, pomijajac to co zaraz zabieraja
    > w imieniu Belki.

    wlasnie. pierwszy, ale _w_przyblizeniu_
    czyli nadal nie wiemy, nikt nie wie lacznie z bankowcami . ale to wlasnie
    rozwiazanie, czy jak kto woli ta interpretacja umowy lokaty duzo bardziej
    mnie satysfakcjonuje, ciesze sie po prostu ze dostane 9%, a nie jest tu
    zawoalowany jeszcze jakas czesc podatku.

    > a zabiora ci nie 20% od calych odsetek tylko 20 % od 2 dni miedzy 1 a
    > marca.

    blad ;-))
    ja nie pisalem ze to byla lokata na 3 miechy. ona wrecz byla na rok. ale i
    tak dzieki bo teraz wiem _w _przyblizeniu_ jak sobie policzyc jaki podatek
    dostanie belka od moich zysków kapitalowych:

  • 12. Data: 2002-02-23 17:31:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002 15:35:41 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Bank jak zwykle zaksieguje cale odsetki, a potem jesli ich czesc bedzie
    >nalezna od salda juz po 1.3.2002 to od tej czesci odsetek policzy podate i
    >potraci z rachunku wrzucajac wszystko do jednego wora. Raz na miesiac
    >zawartosc uzbieranego worka przelewana jest do US - dla Belki ;-))
    >Ty nic nie musisz robic.

    Raz na miesiac powiadasz ? Czyli przez jakis czas czesc z tego worka
    juz nie bedzie pracowac dla klienta (bo chyba beda zabierac zaraz po
    skapitalizowaniu albo jeszcze przed dopisaniem do rachunku)), nie
    bedzie tez pracowac dla panstwa, znaczy bedzie pracowac dla ... banku
    ?!
    Czyzby banki jeszcze na belce mialy zarobic ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-02-25 08:38:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Raz na miesiac powiadasz ?
    > (...) znaczy bedzie pracowac dla ... banku ?!
    > Czyzby banki jeszcze na belce mialy zarobic ?

    na to wyglada ;-))
    *** blad ***