  • 1. Data: 2002-02-19 14:44:08
    Temat: Fortisowa wtopa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ubiegłoroczny zysk operacyjny belgijsko-holenderskiej grupy finansowej
    Fortis zmniejszył się o 5 proc. do 2,24 mld euro. Bank musiał utworzyć
    rezerwy na wątpliwe kredyty (również dla amerykańskiego bankruta Enronu) w
    wysokości 550 mln EUR, jak i na nietrafione inwestycje kapitałowe. Jeszcze
    trzy miesiące wcześniej Fortis prognozował, że zyski zwiększą się o 11 proc.

    W czwartym kwartale bank zarobił netto zaledwie 94 mln euro w
    porównaniu z 662,5 mln rok wcześniej. W całym roku zysk netto spadł o 7
    proc. do 2,6 mld EUR. Gorsze od przewidywań wyniki sprawiły, że dziś na
    giełdzie w Amsterdamie akcje Fortisu staniały o ponad 7 proc. do niecałych
    25 euro - podaje Bloomberg.

    Fortis jest właścicielem działającego w naszym kraju Fortis Bank
    Polska

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-19 15:54:10
    Temat: Re: Fortisowa wtopa
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Fortis jest właścicielem działającego w naszym kraju Fortis
    Bank
    > Polska

    I Twojej karty!!! ;-))))

    > Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

    BTW Strona jest swietna - odwaliles kawal roboty.

  • 3. Data: 2002-02-19 16:18:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I Twojej karty!!! ;-))))

    grrrr - ktorej, charga ktorego nie mam?? Gdyby nie wrodzone lenistwo i
    pozamykanie kont w PKO BP i Pekao zamknalbym to konto, zeby ich "ukarac" :)
    A tak... Czekam i czekam. Ale za to robie "sztuczny tlok na infolinii" i
    profilaktycznie raz na jakis czas wysylam pytanie o VC :) A jak mnie zabija,
    ze bede musial miec stale dochody - to pa pa

    > BTW Strona jest swietna - odwaliles kawal roboty.

    Dzieki :)