  • 1. Data: 2002-02-19 14:30:15
    Temat: Inteligo - kredyt gotowkowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Z poczatkiem marca bedzie kredyt gotowkowy dostepny w Inteligo :)))
    Ktos mowil o VC... mmmm?
    No i co moze nie uciekajcie tak wszyscy??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-19 15:31:19
    Temat: Re: Inteligo - kredyt gotowkowy
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ktos mowil o VC... mmmm?
    > No i co moze nie uciekajcie tak wszyscy??? :)

    Skąd masz te informacje dotyczące kredytu?

  • 3. Data: 2002-02-19 15:43:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Skąd masz te informacje dotyczące kredytu?

    No jak to skad :) Z Expandera- jak wol walneli w elastycznosci.
    50 zlo, chrupki i kino i wlasnie ten kredyt :)

  • 4. Data: 2002-02-19 16:27:21
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > No jak to skad :) Z Expandera- jak wol walneli w elastycznosci.
    > 50 zlo, chrupki i kino i wlasnie ten kredyt :)

    BTW jakie chrupki? =)

  • 5. Data: 2002-02-19 16:56:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BTW jakie chrupki? =)

    Eee - skrot myslowy od promiocji Pizzy

  • 6. Data: 2002-02-20 07:50:31
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    AMRA napisał(a):

    > Z poczatkiem marca bedzie kredyt gotowkowy dostepny w Inteligo :)))
    > Ktos mowil o VC... mmmm?
    > No i co moze nie uciekajcie tak wszyscy??? :)

    kredyt gotowkowy to mi sie podoba w PKO BP , na podstawie wplat
    wlasnych dostalem 4x, wystarczylo raz w miesiacu na 3-4 dni przelewac
    odpowienia kwote :-)

    pozdro
    premek

  • 7. Data: 2002-02-22 11:53:00
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2002 14:30:15 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(a):

    >Z poczatkiem marca bedzie kredyt gotowkowy dostepny w Inteligo :)))
    >Ktos mowil o VC... mmmm?
    >No i co moze nie uciekajcie tak wszyscy??? :)

    Jakoś nie mogę znaleźć tego info o kredycie marcowym, możesz podac
    bliżej gdzie było o tym napisane???

  • 8. Data: 2002-02-22 20:35:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakoś nie mogę znaleźć tego info o kredycie marcowym, możesz podac
    > bliżej gdzie było o tym napisane???

    W Expanderze ::)