  • 1. Data: 2002-02-19 15:48:53
    Temat: Teleserwis pekao
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Ok 9:00 wysłałem smsa o stan konta... właśnie przyszła odpowiedź :-))
    Grzegorz
    PS
    Dobrze, że przyszła.

  • 2. Data: 2002-02-19 15:53:19
    Temat: Re: Teleserwis pekao
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ok 9:00 wysłałem smsa o stan konta... właśnie przyszła odpowiedź :-))
    > Grzegorz
    > PS
    > Dobrze, że przyszła.

    Lepiej późno niż wcale ;-))).

  • 3. Data: 2002-02-19 16:15:21
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a4tsd0$qlr$1@news.tpi.pl>, w...@p...onet.pl says...

    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lepiej późno niż wcale ;-))).

    Lepiej wcale niz nigdy ;)

  • 4. Data: 2002-02-19 16:19:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ale to nie z dnia poprzedniego? :) Znacyz czy w teleserwisie jak w
    bankomacie Ci podaja?

  • 5. Data: 2002-02-20 07:43:57
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    AMRA napisał(a):

    > ale to nie z dnia poprzedniego? :) Znacyz czy w teleserwisie jak w
    > bankomacie Ci podaja?

    w teleserwisie jest on-line

    pozdro
    premek

  • 6. Data: 2002-02-20 09:16:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w teleserwisie jest on-line

    Chociaz tyle, ale jakbym doliczyl 5 zeta + 5,6 jakie placilem (konto
    studenckie) + za kazdy przelew....

  • 7. Data: 2002-02-20 19:26:06
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 16:48:53 +0100, Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Ok 9:00 wysłałem smsa o stan konta... właśnie przyszła odpowiedź :-))

    a z jakiej sieci GSM wysylales tego sms'a ?,

    --|mw|

  • 8. Data: 2002-02-20 19:29:38
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Wed, 20 Feb 2002 09:46:14 +0000 (UTC), e-Shrek wrote:

    > To szc zesliwy jestes ;) Ja wyslalem w ostatni piatek kolo poludnia i
    > dostalem odpowiedz w ... NIEDZIELE rano, ze .... serwis dostepny tylko w
    > godzinach pracy banku.;))) Na moj gust to wina bramki + .

    Prawdopodobnie to wina bramki, u roznych operatorow GSM szybkosc "dostarczania"
    SMS'ow jest rozna, oczywiscie zawsze moze byc jakas awaria, ale to juz
    inna sprawa.

    --|mw|

  • 9. Data: 2002-02-21 07:37:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > a z jakiej sieci GSM wysylales tego sms'a ?,

    Z ery- czasami były problemy- przyznaję, ale potem wszystko chodziło dosyć
    dobrze i ostatnio znowu się pogorszyło jeśli idzie o teleserwis.
    Uprzedzam, że wiem do czego zmierzasz :-) i nie przyjmuje do wiadomości, bo
    gdy wysyłam esemesa normalnie do kolegi na ideę, plusa, czy erę to dochodzi
    bez problemu :-))
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-21 10:37:32
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 08:37:58 +0100, Grzegorz wrote:

    > Uprzedzam, że wiem do czego zmierzasz :-) i nie przyjmuje do wiadomości, bo
    > gdy wysyłam esemesa normalnie do kolegi na ideę, plusa, czy erę to dochodzi

    To zupelnie inna rzecz, sms do kolegi ..., czym innym jest umiejetnosc
    wspolpracy danego operatora z Teleserwise'm. Mozesz to sprawdzic wysylajac
    zapytanie do Teleserwisu ze Ery, Idei, a nastepnie z Plusa.
    Zwracaj uwage na czas odpowiedzi. Jak sadzisz ktory bedzie szybszy?

    pozdrawiam
    --|mw|