  • 1. Data: 2002-02-19 14:41:26
    Temat: Inteligo czy mBank
    Od: "Zeedo" <z...@k...net.pl>

    Witam

    Czytałem trochę postów, ale nie mogę się zdecydować: mBank czy Inteligo?
    (lub co innego?)

    Doradźcie mi coś...

    Dzięki
    Zeedo

  • 2. Data: 2002-02-19 14:43:43
    Temat: Re: Inteligo czy mBank
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Doradźcie mi coś...
    Napisz wiecej... do czego ci jest potrzebne konto i co chcesz robic i ile
    tego ma byc (np. przelewow).

  • 3. Data: 2002-02-19 14:50:02
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Zdecydowanie mBank - porównanie: www.expander.pl, Raporty
    Pozdrawiam
    Kate

  • 4. Data: 2002-02-19 14:51:45
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W chwili obecnej na czoło peletonu wysuwa się LGnet i jego netkonto.
    Konto za darmo, karta Maestro na rok za darmo (kolejna 10 zł za rok), przelew za
    darmo, oddziały (wpłacamy i wypłacamy gotówkę za darmo).
    A wady? Nordea kupuje LG Petro, a skandynawowie mają opłaty.

    Tuż za LGnet ustawia się mBank.

    A Inteligo - ... też może być. Mają dawać kredyt i połączyć się z jakimś
    funduszem inwestycyjnym.

  • 5. Data: 2002-02-19 14:53:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zdecydowanie mBank - porównanie: www.expander.pl, Raporty
    > Pozdrawiam
    > Kate

    Te raporty to sobie mozna wsadzic :) Szkoda ze nie sa papierowe :)
    Bez obrazy oczywiscie :)

  • 6. Data: 2002-02-19 14:56:53
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Dla laika na początek wystarczy, potem doczyta resztę :)

  • 7. Data: 2002-02-19 15:15:20
    Od: "Zeedo" <z...@k...net.pl>

    > Napisz wiecej... do czego ci jest potrzebne konto i co chcesz robic i ile
    > tego ma byc (np. przelewow).

    Przelewów mało. Głównie tam miałbym przelewane wypłaty. Dość często
    używałbym bankomatu rzecz jasna ;-)

    Prozdrawiam
    Zeedo

  • 8. Data: 2002-02-19 15:16:51
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Jakie miasto?

  • 9. Data: 2002-02-19 15:18:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 19, 2002 at 03:41:26PM +0100, Zeedo wrote:

    > Witam
    >
    > Czytałem trochę postów, ale nie mogę się zdecydować: mBank czy Inteligo?
    > (lub co innego?)
    >
    > Doradźcie mi coś...

    Jesli masz wolne 100 zl to zaloz w jednym i drugim. Ta s100wa
    potrzebna abys konto w inteligo mial za darmo (prowadzenie).

    Jak juz zalozysz, to po dwu-trzech miesiacach bedziesz wiedzial czego chcesz.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-19 15:27:10
    Od: Artur K <a...@g...pl>

    > Witam
    >
    > Czytałem trochę postów, ale nie mogę się zdecydować: mBank czy Inteligo?
> [...]

    A może marmurek ...
    Ja inteligo już zamknąłem, a z mBankiem sie zastanawiam.
    Tak licząc dokładnie to chyba PKO SA nie ściąga ze mnie tak dużo. :-))

    Ale wybór należy do ciebie. ;-))