  • 1. Data: 2006-11-17 19:12:44
    Temat: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Witam,

    przymierzam się do założenia e-konta PRO w LUKASIE. Jakie macie opinie o
    tym banku i tym koncie?
    Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.

    Zagłoba

  • 2. Data: 2006-11-17 19:26:40
    Temat: Re: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 20:12:44 +0100,
    osoba podpisana: zagloba <n...@p...ci>
    napisała:
> [...]
    > Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    > Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.

    Poszukaj w archiwum. Konkluzja była taka: kredyt refinansowy nie jest
    kredytem "na mieszkanie", a na 'spłate innego", więc ulga go nie
    obejmuje.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2006-11-17 19:31:15
    Od: Stefan <p...@W...com>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 20:12:44 +0100, zagloba napisał(a):

> [...]
    > Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    > Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.

    Skoro masz kilka produktów finansowych z Lukasa to już chyba masz jakieś
    zdanie o tym banku. Ja mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z obsługi i z
    funkcjonowania internetowego konta.

  • 4. Data: 2006-11-18 11:39:42
    Od: "Muniek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    > Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.

    Konto w porządku. Chociaż swego czasu miałem dużo przychodów w gotówce i
    wpłacenie tego w oddziale to była mordęga.

    Muniek
    http://gielda.blox.pl/ 50 zł i KK dla Ciebie GRATIS!!!

  • 5. Data: 2006-11-18 20:43:51
    Od: "Maciej Muran" <noaddress@nospam>

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał
    > przymierzam się do założenia e-konta PRO w LUKASIE. Jakie macie opinie o
    > tym banku i tym koncie?

    Witam, nie pamiętam czy się już tu kiedyś odzywałem, dlatego "Witam!" raz
    jeszcze ;)

    Dostęp przez Internet:
    - gdy tylko potrzebuję coś sprawdzić około północy, to zawsze system jest
    wyłączony,
    - pewnie mam z powyższym pecha aczkolwiek ostatnie tłumaczenie babeczki na
    Lukaslinii brzmiało "trwa zamykanie dnia, około 1-szej się skończy", więc
    rozumiem, że to nie pech lecz zamierzona prawidłowość, (chwilę później VW
    przywitał mnie radośnie)
    - ostatnia zmiana systemu to przez około pół roku od wdrożenia niedostępność
    systemu w poźnych godzinach wieczornych i nocą, i codziennie ten sam tekst
    "trwają prace..."

    No i najlepszy numer!
    Wpisując nr rachunku odbiorcy podczas wykonywania przelewu, nie ma prostej
    mozliwości wrzucenia numeru podzielonego spacjami. No wiesz... Allegro,
    szybki przelew, ludzie zapisują numery, żeby było łatwiej je odczytać, gdyby
    ktoś potrzebował odczytać a nie *kopiować*. Tzn. można uzyć ctrl+c i ctrl+v
    ale trzeba potem doprowadzać nr do postaci bezspacjowej, chociaż szerokość
    pola jest wystarczająca na przyjęcie cyfr ze spacjami.
    Jest to jedna z nowych, jakże wspaniałych właściwości nowego systemu LB.
    Pamiętam, jak po raz pierwszy mnie to wkurzyło (w poprzednim systemie OIDP
    tego nie mieli), więc zadzwoniłem na lukaslinię. Odp: wie pan, my też musimy
    w ten sposób wpisywać nr rachunku i nam to już nie przeszkadza, chociaż jest
    męczące.

    Postanowiłem (kilka dni temu, około godz. 17:00) wziąć pożyczkę w ramach
    e-konto PRO. Taką "linię kredytową" czy "kredyt odnawialny w koncie" - różne
    są tego nazwy... Dzwonię na Lukaslinię.
    - poproszę pesel, i cyferki z kodu
    - proszę ....
    - chwileczkę...dobrze, teraz zadam panu kilka pytań celem weryfikacji bla
    bla bla, czy zgadza się pan na bla bla bla,
    - tak, zgadzam się na wszystko
    - chwileczkę..., chwileczkę..., proszę o cierpliwość, za chwilę wrócimy do
    rozmowy (music on hold)
    (minuta ciszy)
    - dziękuję za cierpliwość i przepraszam pana bardzo ale niestety w tej
    chwili system jest niedostępny, proszę o telefon jutro.
    - dziekuję, ale jutro to ja będę niedostępny. Prask mikrotelefonem na
    widełki! ;)

    To by było na tyle. Generalnie, wkrótce rezygnuję z konta w LB (po jakiś 4
    czy nawet 5 latach) choćby dlatego, że zasilenie karty kredytowej (też w LB)
    za pomocą e-konto PRO trwa zwykle tyle ile może/musi trwać, czyli zaledwie
    ciut mniej niż 48h. Podobno we wszystkich bankach tak jest, ale... Inne
    banki jakoś mogą żyć ze spacjami w numerze rachunku! :P

    Oczywiście zgłaszałem swoje sugestie odnośnie tego co mi się nie podoba. Ale
    już znudziło mi się czekać na wdrożenie zmian na lepsze, bo zapewne przy tek
    okazji zepsują coś innego :(

    M.

  • 6. Data: 2006-11-18 21:07:13
    Od: "Paweł" <p...@t...to>

    Czepiasz się troszkę, u mnie przelew z e-konta pro na KK
    trwa mniej niż 48 g., wpisuję przelew z rana 8.00,
    wieczorem mam na karcie KK .Z linią kredytową
    byłem około 16 w oddziale i załatwiłem w 20 minut.

  • 7. Data: 2006-11-18 21:38:09
    Od: Stefan <p...@W...com>

    Niestety przerwa w działaniu systemu w momencie zamykania dnia jest czasami
    denerwująca, ale ja juz przywykłem do tego że jak mam coś do przelania to
    robię to ciut wcześniej, albo zlecam z odroczonym terminem przelewu.

    No a niemożność wpisania nr rachunku ze spacjami jest dużym minusem...

  • 8. Data: 2006-11-19 16:15:44
    Od: "Fed" <f...@p...nospam.onet.pl>

    Witam,
    tak jak pisali poprzednicy - uciążliwa jest konieczność usuwania spacji z
    numerów kont, ponadto brakuje mi kontroli konta poprzez SMS (aktualny stan,
    info o zmianach salda).
    Ale oprócz tych 2 rzeczy nic innego mi do głowy nie przychodzi - jestem
    bardzo zadowolony.
    Pozdrawiam,
    RF

  • 9. Data: 2006-11-19 16:40:25
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Dzięki za opinie, zdecydowałem się na założenie tego konta.
    Dowiedziałem się w Lukasie, że serwis SMS ma ponoć niedługo ruszyć, może
    ktoś ma jakieś konkretniejsze info na ten temat?

    Zagłoba

  • 10. Data: 2006-11-19 16:54:06
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Fed napisał(a):
    > Ale oprócz tych 2 rzeczy nic innego mi do głowy nie przychodzi - jestem
    > bardzo zadowolony.

    Mi przychodzi brak dodatkowego rachunku niepowiązanego z kartą,
    możliwość zdefiniowania dziennego limitu transakcji kartowych w
    odniesieniu do innych rodzajów operacji niż wypłaty z bankomatu oraz
    brak możliwości jakiegokolwiek sortowania przelewów przyszłych i
    zdefiniowanych odbiorców.

    Poza tym jestem zadowolony, ale to pewnie dlatego że zostałem
    przekupiony - jak powiedział kolega - długopisem otrzymanym jako fant w
    ramach odpowiedzi na reklamację. ;)