  • 1. Data: 2006-11-17 09:11:56
    Temat: Wypłata transzy kredytu - deweloper
    Od: "MAN" <b...@o...pl>

    Czy po wypłacie transzy kredytu deweloperowi przez bank kredytujący zakup
    mieszkania, deweloper wystawia fakturę na kredytobiorcę czy bank? Dziękuję
    za odpowiedź.

  • 2. Data: 2006-11-17 11:45:22
    Temat: Re: Wypłata transzy kredytu - deweloper
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    MAN napisał(a):
    > Czy po wypłacie transzy kredytu deweloperowi przez bank kredytujący
    > zakup mieszkania, deweloper wystawia fakturę na kredytobiorcę czy bank?
    > Dziękuję za odpowiedź.

    Na kredytobiorcę. Przynajmniej mój tak wystawia. ;)

    ch.

  • 3. Data: 2006-11-17 21:19:08
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Na kredytobiorcę. Przynajmniej mój tak wystawia. ;)

    Na kredytobiorcę, i powinien wystawić przed wyplata - bo transza jest
    wyplacana na podstawie owej f-k.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2006-11-18 18:16:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 22:19:08 +0100,
    osoba podpisana: Piotr <piotr@centrum_.cz>
    napisała:

    > Na kredytobiorcę, i powinien wystawić przed wyplata - bo transza jest
    > wyplacana na podstawie owej f-k.

    A to interesujące. U mnie harmongram transz kredytu był ustalony na
    podstawie harmonogramu transz od dewelopera.

    Rzeczywiste wypłaty były z kolei na podstawie mojej dyspozycji.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 5. Data: 2006-11-18 22:47:39
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > A to interesujące. U mnie harmongram transz kredytu był ustalony na
    > podstawie harmonogramu transz od dewelopera.
    >
    > Rzeczywiste wypłaty były z kolei na podstawie mojej dyspozycji.

    harmonorgram harmonogramem... a wyglada to tak:
    a. na podstawie naszej umowy z deweloperem bank ustala harmonogram wyplat
    transz
    b. w ustalonym termnie deweloper oddaje etap inwestycji i wystawia f-k
    c. jesli akceptujemy i potwierdzamy ze sie zgadza - zlecemy bankowi
    przelanie transzy
    d. jesli deweloper dal d... zaczynaja sie jaja

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2006-11-19 07:03:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Nov 2006 23:47:39 +0100,
    napisała:
> [...]
    > transz
    > b. w ustalonym termnie deweloper oddaje etap inwestycji i wystawia f-k
    b. W ustalonym terminie, deweloper infomormuje mnie, ja bank, bank
    sprawdza czy wszystko się zgadza (wysyłając człowieka na budowę)
    i puszcza kasę.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 7. Data: 2006-11-19 17:26:49
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Piotr wrote:

    > Na kredytobiorcę, i powinien wystawić przed wyplata - bo transza jest
    > wyplacana na podstawie owej f-k.

    Oj chyba nie zawsze. Przynajmniej u mnie jest tak, że bank wypłaca
    transzę na podstawie harmonogramu rat zawartego w umowie przedwstępnej,
    mojego wniosku o wypłatę kolejnej transzy i wyniku fotoinspekcji z
    budowy (którą przeprowadza na własną rękę).

    ch.