  • 11. Data: 2006-11-19 20:22:50
    Temat: Re: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Od: "Maciej Muran" <noaddress@nospam>

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał
    > Dzięki za opinie, zdecydowałem się na założenie tego konta.
    > Dowiedziałem się w Lukasie, że serwis SMS ma ponoć niedługo ruszyć, może
    > ktoś ma jakieś konkretniejsze info na ten temat?

    Nie rozumiem... Przedstawiciel Banku nie podał terminu? Chcesz go znać od
    Grupowiczów? Czyżbyś bardziej ufał Grupowiczom niż obsłudze Banku, w którym
    właśnie zdecydowałeś się założyć konto? ;)

    M.

  • 12. Data: 2006-11-19 20:46:33
    Od: "opolanin" <o...@o...fr>

    "Maciej Muran" <noaddress@nospam> wrote in message
    > Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał

    Mam to konto pare dobrych lat i jestem zadowolony, ale...
    o plusach to sie nie pisze bo sie bardzi szybko przyzwyczajamy do tego i sa
    dla nas normalnoscia, a o minusach to pamietamy caly czas.
    No to ja o jeszcze jednym minusie - jesli chcesz wybrac wieksza ilosc
    gotowki to oczywiscie trzeba ja wczesniej awizowac, mozna przez internet
    wiec tak chcialem zrobic, ale lista placowek jest w kolejnosci... wlasnie
    nie alfabetyczniej tylko losowo!!! (w koncu sto iles placowek to nie duzo)
    Zeby bylo smieszniej to ironicznie zapytalem poczta wewnwtrzna jak jest
    ukladana ta lista a oni odpowiedzieli - losowo! Mozna sie pokusic o slaba
    historie tranzakcji itp.
    Tak naprawde to lukas kupil nowy system od kogos kto nie za bardzo pozwala
    na zmiany systemu albo kaze sobie slono placic bo przeciez takie sortowanie
    lub wpisanie nr konta w dowolnum formacie a pozniej przerobienie na dobry to
    kazdy srednio rozgarniety informatyk robi w pamieci.

    Pozdrawiam
    opolanin

  • 13. Data: 2006-11-19 22:10:11
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Maciej Muran napisał(a):

    > Nie rozumiem... Przedstawiciel Banku nie podał terminu? Chcesz go znać
    > od Grupowiczów? Czyżbyś bardziej ufał Grupowiczom niż obsłudze Banku, w
    > którym właśnie zdecydowałeś się założyć konto? ;)

    To normalka. A jak jest np. w przypadku pojawienia się nowych taryf u
    operatorów komórkowych? Najprędzej dowiesz się czegoś na grupach i
    forach, a jakoś tak bywa, że dosłownie ostatni dowiadują się konsultanci
    w biurze obsługi.
    Przypuszczam, że w tym wypadku jest identycznie. Zresztą przedstawiciel
    banku nie był w stanie podać konkretnego terminu, co niejako potwierdza
    moją teorię.

  • 14. Data: 2006-11-20 01:18:42
    Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam>

> [...]
    > a jakoś tak bywa, że dosłownie ostatni dowiadują się konsultanci w biurze

    W takim wypadku, pani z banku nie powinna szepnąć nawet słówka o tym. Nie ma
    konkretnego terminu - nie ma wypowiedzi na ten temat. To jest Bank a nie
    koło gospodyń wiejskich gdzie się ploty wymienia...

    > Przypuszczam, że w tym wypadku jest identycznie. Zresztą przedstawiciel
    > banku nie był w stanie podać konkretnego terminu, co niejako potwierdza
    > moją teorię.

    Jak wyżej. Jeśli pracownik banku przekazuje klientowi (potencjalnemu)
    niesprawdzone informacje, to się to nazywa albo promocja albo
    niewiarygodność - przynajmniej dla mnie. Inna inszość, że ciężko będzie
    znaleźć absolutnie wiarygodny bank...

    :)

    M.

  • 15. Data: 2006-11-21 05:22:02
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    Stefan <p...@W...com> napisał(a):
    > Niestety przerwa w działaniu systemu w momencie zamykania dnia jest
    > czasami
    > denerwująca, ale ja juz przywykłem do tego że jak mam coś do przelania to
    >
    > robię to ciut wcześniej, albo zlecam z odroczonym terminem przelewu.
    >
    > No a niemożność wpisania nr rachunku ze spacjami jest dużym minusem...

    Inteligo także pada o północy... Trzeba przywyknąć do zamykania dnia w
    bankach! :))

    Piterson

  • 16. Data: 2006-11-21 11:26:35
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Maciej Muran napisał(a):

    > W takim wypadku, pani z banku nie powinna szepnąć nawet słówka o tym.
    > Nie ma konkretnego terminu - nie ma wypowiedzi na ten temat. To jest
    > Bank a nie koło gospodyń wiejskich gdzie się ploty wymienia...

    Napisałem dzisiaj maila do LUKASA w sprawie seriwsu SMS i otrzymałem
    taką odpowiedź:

    uprzejmie informujemy, iż nowy system umożliwia wprowadzenie usługi
    powiadamiania
    sms-em. W chwili obecnej trwają prace mające na celu wprowadzenie takiej
    funkcjonalności. Natomiast nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty
    jej uruchomienia.
    O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco.

    Jak więc widać, mowa jest wogóle o jakimś nowym systemie, którego jedną
    z funkcji będzie SMS. Pożyjemy, zobaczymy co z tego wyjdzie...

  • 17. Data: 2006-11-21 15:37:51
    Temat: Re: LUKAS e-konto pro
    Od: s...@p...pulawy.pl

    zagloba napisał(a):
    > Witam,
    >
    > przymierzam się do założenia e-konta PRO w LUKASIE. Jakie macie opinie o
    > tym banku i tym koncie?
    > Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
    > Dodam, że mam kredytówkę w Lukasie i kredyt mieszkaniowy tamże.
    >
    > Zagłoba

    Ja zalozylem konto 4.10, po miesiacu dostalem pin.... Moja zona jeszcze
    czeka na swoj. Z banku dzwonia z pretensjami ze karta nieodebrana a
    panienka w Lukas linii tez obrazona ze pin nie doszedl no bo wyslali.
    Zamowiony po raz drugi juz idzie 2 tygodnie. Pewnie nie przyjdzie
    wogole. Moj zamowiony po raz drugi (bo drugi zamawialem jak pierwszy
    nie doszedl po 3 tygodniach, dodam ze alarmowalem juz po tygodniu ale
    obrazona panienka powiedziala ze 14 dni ROBOCZYCH moze isc wiec niech
    sie nie czepiam) doszedl po tygodniu (liczac ze dniami wolnymi...).
    Przynajmniej tanio jest i konto oprocentowane. Ale zeby tyle na
    gowniany pin czekac to przesada...
    tomek

  • 18. Data: 2006-11-21 16:16:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piterson napisał(a):

    > Inteligo także pada o północy... Trzeba przywyknąć do zamykania dnia w
    > bankach! :))

    Siur. Na 5 minut, a nie na 5 godzin. Ot, delikatna różnica...

  • 19. Data: 2006-11-21 18:50:59
    Od: s...@p...pulawy.pl

    s...@p...pulawy.pl napisał(a):

> [...]
    > sie nie czepiam) doszedl po tygodniu (liczac ze dniami wolnymi...).
    > Przynajmniej tanio jest i konto oprocentowane. Ale zeby tyle na

    wlasnie zona zadzwonila do lukasa zapytac co z pinem zamowionym 2
    tygodnie temu... Nie ma sladu ze wogole byl zamawiany! Tak wiec jak
    dobrze pojdzie to pin dostanie po dwoch miesiacach od zalozenia konta
    :-/