  • 1. Data: 2006-11-17 11:17:09
    Temat: Fuzja Bph/PKo - konto firmowe
    Od: "monika mu" <b...@N...gazeta.pl>

    Moje konto firmowe od kilku lat mam w BPH. Niestety mój oddział został
    szcześliwcem do wydelegowania do PKO. Trochę się obawiam PKo, no cóż pare
    lat temu mój mąż miał konto i wspomina to jak najgorzej. A może coś się
    zmieniło na lepsze :) .Zastanawiam się co dalej... W informacji którą
    przeczytałm ze PKO obiecuje możliwość korzystania z kont (rozumiem
    internetowych) i informatycy nad tym pracują. jednak trochę strach, bo
    jednak zawsze coś takiego może wiązać się z jakimiś błedami. Zaginie gdzieś
    gotówka, historia itp. Jak przeczytałam w gazecie wszystkie małe firmy mają
    do PKO trafić bez zgody.
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,37404
    22.html
    A koszty w PKo zawsze wydawały mi się spore ..
    A moze zmienić bank, ale na co ? Może możecie jakiś bank na konto firmowe
    polecić i dlaczego ? Robie sporo przelewów zdarzają się i zagraniczne.

  • 2. Data: 2006-11-17 14:28:41
    Temat: Re: Fuzja Bph/PKo - konto firmowe
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    PEKAO

  • 3. Data: 2006-11-17 15:17:18
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Nov 2006 11:17:09 +0000 (UTC), "monika mu"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >A moze zmienić bank, ale na co ? Może możecie jakiś bank na konto firmowe
    >polecić i dlaczego ? Robie sporo przelewów zdarzają się i zagraniczne.

    Zapoznaj się z ofertą ING, jest na prawdę niezła. Możesz też spróbować
    MultiBank. W tym osttnim założysz sobie dodatkowo konto wlutowe i
    wtedy chyba wyjdzie taniej z przelewami zagrnicznymi (ale tego w 100%
    nie jestem pewien).

  • 4. Data: 2006-11-17 17:33:33
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Użytkownik "monika mu" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzieś
    > gotówka, historia itp. Jak przeczytałam w gazecie wszystkie małe firmy

    Witam

    Z tego co ja przeczytałem w tym artykule to mają do PeKaO trafić małe i
    średnie firmy tylko z tych 285 przejmowanych oddziałów oraz wszyscy klienci
    korporacyjni.
    Mój oddział naszczęście zostaje w mini-BPH
    PS zawsze możesz przejść do mini-BPH tego nikt Ci nie zabroni. Z tym, że i
    ta część banku ma być na sprzedaż wystawiona.

    pozdr
    armi

  • 5. Data: 2006-11-18 12:26:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "monika mu"
> [...]
    > firmowe
    > polecić i dlaczego ? Robie sporo przelewów zdarzają się i

    dobrą ofertę ma Nordea
    http://www.nordea.pl/pl/article/8816.html
    internetowe przelewy niedrogie, nawet zagraniczne mozna samemu przez
    internet
    *** blad ***

  • 6. Data: 2006-11-25 18:51:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Moje konto firmowe od kilku lat mam w BPH. Niestety mój oddział został
    >szcześliwcem do wydelegowania do PKO.
    [...]
    >A moze zmienić bank, ale na co ? Może możecie jakiś bank na konto firmowe
    >polecić i dlaczego ? Robie sporo przelewów zdarzają się i zagraniczne.
    Jezeli dawny BPH Ci odpowiada to zmien... na BPH. Rozwiaz umowe w tym
    oddziale i idz do oddzialu ktory w BPH zostaje :) Pamietaj jednak, ze
    te pozostale oddzialy tez pojda na sprzedaz.

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2006-11-25 19:16:06
    Od: JotBe <j...@b...spamu.op.pl>

    WAM napisał(a):

    > Jezeli dawny BPH Ci odpowiada to zmien... na BPH. Rozwiaz umowe w tym
    > oddziale i idz do oddzialu ktory w BPH zostaje :) Pamietaj jednak, ze
    > te pozostale oddzialy tez pojda na sprzedaz.

    Wydaje mi się, że nie ma potrzeby rozwiązywania umowy. Wystarczy złożyć
    wniosek o przeniesienie do innego oddziału. Wszystko inne (nr rachunków,
    warunki itp.) pozostanie bez zmian.

    --
    JotBe