  • 1. Data: 2006-11-17 19:12:13
    Temat: k.hipoteczny - refinansowanie a ulgi podatkowe
    Od: "Daniel Heba" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Mam kredyt na zakup nieruchomosci na rynku pierwotnym, tak wiec czesc odstetek
    od kredytu moge otrzymac spowrotem z mojego podatku. Pytanie moje brzmi - czy
    zaciagajac kredyt na te sama nieruchomosc w innym banku - czyli krotko mowiac
    refinansujac go - trace te korzysci podatkowe? Jak dotad to co pytam w
    urzedach skarbowych to kazdy ma inne podejscie do tematu. Jedni mowia, ze nowy
    kredyt jest kredytem refinansowym a juz nie hipoteczym, innym razem slysze ze
    nadal wazny jest fakt hipoteki, tak wiec ulga zostaje. Czy macie jakies
    doswiadczenia w tym temacie? Z gory dzieki za odp.

    DH

  • 2. Data: 2006-11-20 16:45:37
    Temat: Re: k.hipoteczny - refinansowanie a ulgi podatkowe
    Od: Luki <b...@g...pl>

    Daniel Heba napisał(a):
    > Witam
    >
    > Mam kredyt na zakup nieruchomosci na rynku pierwotnym,....

    mam ten sam problem co Ty. Najlepiej wystąpić do właściwego urzędu
    skarbowego o pisemną interpretację przepisów. Ten temat był już swojego
    czasu poruszany na grupie, ja dostałem nawet od jednego z grupowiczów
    odpowiedz, jaką uzyskał na zadane US pytanie dotyczące tego problemu
    (urząd przychylił się do wniosku). Jeśli byłbyś zainteresowany mogę
    spytać, czy ten uprzejmy Kolega zgodzi się przekazać swoje pismo w
    dalszy obieg :)

    pozdrawiam,
    Łukasz