    From: "Figaro" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odrzucony przelew w mbanku
    Date: Sat, 28 Feb 2004 13:22:32 +0100

    Dwa dni temu mój przelew z eKonta został odrzucony, pomimo że na koncie były
    wystarczające środki i wszelkie dane do przelewu były dobre (w tym nr
    konta). Jednak poza środkami wystarczajacymi na pokrycie przelewu nie było
    już dodatkowych 0,50 zł na opłacenie prowizji za przelew. Czyżby z tego
    właśnie powodu przelew został odrzucony ???
    Jeżeli tak, to brak mi słów na postępowanie banku, gdyż zrealizowanie
    przelewu było dla mnie bardzo ważne. To że przelew nie został zrealizowany
    zauważyłem przypadkowo, gdyż rzadko korzystam z tego konta i dłuższa
    nieświadomość braku realizacji przelewu mogła mieć dla mnie daleko idące
    skutki.
    Ponadto:
    1) na eMaxie były środki z których można było potrącić te 0,50 zł
    2) można było wykazać na eKoncie debet 0,50 zł i nawet naliczać sobie od
    tego odsetki

    W każdem razie odrzucenie przelewu z powodu braku na eKoncie opłaty za
    przelew uważam za NIEDOPUSZCZALNE i SKANDALICZNE.
    Zaznaczam, że był to mój pierwszy przelew "płatny" po wprowadzeniu opłat i
    do głowy mi nie przyszło że bank tak się zachowa.

    Figaro