  • 1. Data: 2004-02-28 13:00:46
    Temat: [mBank] z cyklu "zniknięte" pieniądze ;-)
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Jakiś czas temu postanowiłem wypłacić gotówkę z bezprowizyjnego
    bankomatu BZWBK. I co? Początkowo była blokada, potem saldo bieżące
    zmniejszyło się o kwotę wypłaty - teoretycznie wszystko w porządku. Sęk w
    tym, że w historii operacji ani śladu po wypłacie z bankomatu, a według
    historii transakcji saldo końcowe na dzień dzisiejszy jest takie jakby
    faktycznie wypłata nie miała miejsca ;-) Online'owość mBanku się sypie?

    RJCz

  • 2. Data: 2004-02-28 13:08:58
    Temat: Re: [mBank] z cyklu "zniknięte" pieniądze ;-)
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Rafał J. Czekała wrote:

> [...]
    > historii transakcji saldo końcowe na dzień dzisiejszy jest takie jakby
    > faktycznie wypłata nie miała miejsca ;-) Online'owość mBanku się sypie?

    Ustaw historię z datą poniedziałkową. Taki ficzer.

  • 3. Data: 2004-02-28 13:21:23
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał w wiadomości
    > Ustaw historię z datą poniedziałkową. Taki ficzer.

    He he - fucktycznie działa ;-)
    IMHO to nie ficzer - to bug :(

    RJCz

  • 4. Data: 2004-02-28 14:50:35
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > He he - fucktycznie działa ;-)
    > IMHO to nie ficzer - to bug :(

    To specyfika systemu i niedogodność. Ale bug to z pewnością nie jest.
    Definicja bugu jest trochę inna :)

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-02-28 19:22:53
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
    > To specyfika systemu i niedogodność. Ale bug to z pewnością nie jest.

    A czy można tą niedogodność jakoś poprawić ? ;)

    --
    W.

  • 6. Data: 2004-02-28 19:50:15
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    A to juz kwestia semantyczna,
    ale zaczalbym od analizy pola: Saldo poczatkowe na dzien xxxx w panelu
    Obroty na rachunku od xxx do xxxx w standardowej historii (do "dzisiaj").
    Jesli to "ficzer", a nie "bag", to gdzie sa te pieniadze!

    Dla srednio zorientowanych - poniewaz system "nie widzi" przyszlych
    operacji, a ma je wliczone w saldo, robiac zestawienie uznaje, ze musialy
    byc one na koncie wczesniej i produkuje fikcyjny stan srodkow na koncie na
    dzien poczatkowy historii operacji.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 7. Data: 2004-02-29 20:11:58
    Od: s...@p...onet.pl

    > He he - fucktycznie działa ;-)
    > IMHO to nie ficzer - to bug :(

    Taaa....
    pamiętam czasy, gdy wspólnie z mLinkami odkrywałem ten niepowtarzalny świat
    mBanq ;-)