  • 11. Data: 2014-10-31 01:25:53
    Temat: Re: naprawde darmowe konto bankowe
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-30 22:43, mx pisze:

    > 1000 razy było pisane, Meritum i Sync (T-Mobile UB)
    > Daj zarobić 70 za polecenie Meritum.

    Klops z kartami debetowymi Meritum, bo muszą być ubezpieczone, a za to
    się płaci.
    (z tego co teraz wyczytałam)

    --
    animka

  • 12. Data: 2014-10-31 08:51:14
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 01:25, animka wrote:

    > Klops z kartami debetowymi Meritum, bo muszą być ubezpieczone, a za to
    > się płaci.
    > (z tego co teraz wyczytałam)

    Naprawdę? Od kiedy?
    ......sprawdzam.......
    Tylko ferment siejesz.
    Wydanie, obsługa i ubezpieczenie - 0 zł.
    Mam, wypłacam, nic nie płacę.

    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_201
    4_05_01_1984.pdf

  • 13. Data: 2014-10-31 10:48:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > Tylko ferment siejesz.

    Przeciez to animka...

  • 14. Data: 2014-10-31 10:48:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Chcę uciec z mBanku, bo mi 2 razy zniknęły pieniądze, fakt, że nie
    > mogłam do tego dojść jakim cudem.

    ROTFL

  • 15. Data: 2014-10-31 15:51:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-31 08:51, mx pisze:

> [...]
    > ......sprawdzam.......
    > Tylko ferment siejesz.
    > Wydanie, obsługa i ubezpieczenie - 0 zł.

    OK, chyba założę tam konto.

    --
    animka

  • 16. Data: 2014-10-31 17:16:51
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-30 22:49, gral pisze:

    > aha, no i jeszcze mBank ekonto mobilne (tylko dla nowych klientów)

    chyba jeszcze ideabank

    Łukasz

  • 17. Data: 2014-11-01 15:31:36
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 2014-10-30 o 22:50, Krystek pisze:

    > I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

    Nope. Od początku roku nowi klienci klonów bezwarunkowo płacą za kartę
    2,99. Skarbonkowego chyba nawet nie da się już założyć.

  • 18. Data: 2014-11-02 02:16:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 19. Data: 2014-11-21 00:18:57
    Od: Grzexs <g...@u...tlen.pl>

    > chyba jeszcze ideabank

    Było, ale się skończyło. Ci co się załapali, to mają.

    Getin jakieś ma takie.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2014-11-21 13:36:37
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

    Nope. Od początku roku nowi klienci klonów bezwarunkowo płacą za kartę
    2,99. Skarbonkowego chyba nawet nie da się już założyć.

    Dzięki za info. Mam skarbonkowe od dawna i miałem polecić znajomym darmowe
    konto swobodne (skarbonkowego już nie otwierają dla nowych klientów). Nie
    zauważyłem, że w tabeli dla karty dla nowych jest opłata 2,99zł za obsługę
    karty, bez żadnych warunków zwolnienia z niej..