  • 11. Data: 2013-05-29 22:47:26
    Temat: Re: mbank - przymusowa wymiana ważnych kart na bezstykowe
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-05-29 20:57, Konfabulator pisze:
    > To użyj kombinacji: ciemny pokój + silne źródło światła. Dobrze
    > naświetlona od tyłu karta z przodu pokaże Ci całą antenę.

    U mnie karta się zdeformowała ;)

    --
    radar

  • 12. Data: 2013-05-29 22:53:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości

    > U mnie karta się zdeformowała ;)

    Moja się zdeflorowała...

  • 13. Data: 2013-05-29 23:15:22
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-05-29 22:53, marfi pisze:
    > Moja się zdeflorowała...

    A dokładniej się spłaszczyła :D

    --
    radar

  • 14. Data: 2013-05-29 23:18:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A dokładniej się spłaszczyła :D

    To normalne albowiem starożytne żydowskie przysłowie mówi "płaszczare
    humanum est".

    marfi

  • 15. Data: 2013-05-30 00:30:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-29 19:53, wiktor pisze:

    > Eee, zbyt inwazyjne. Nie chcę usmażyć tego właściwego chipa. A po drugie
    > - nie mam mikrofalówki. ;P

    Wystarczy zadzwonic na infolinię i bezstykowośc zablokują.
    Trzeba tylko potem dokonać dwóch transakcji w dwóch innych bankomatach:
    Euronet i np. WBK.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-05-30 00:36:47
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    animka wrote:

    > Wystarczy zadzwonic na infolinię i bezstykowośc zablokują.
    > Trzeba tylko potem dokonać dwóch transakcji w dwóch innych
    > bankomatach: Euronet i np. WBK.

    Razem z autoryzacja offline.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2013-05-30 00:54:50
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Thu, 30 May 2013 00:30:59 +0200, animka napisał(a):

    > Wystarczy zadzwonic na infolinię i bezstykowośc zablokują.
    > Trzeba tylko potem dokonać dwóch transakcji w dwóch innych bankomatach:
    > Euronet i np. WBK.

    Blokują offline'owość a nie bezstykowość, więc dzięki, nie skorzystam.

  • 18. Data: 2013-05-30 01:02:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-30 00:54, wiktor pisze:

    > Blokują offline'owość a nie bezstykowość, więc dzięki, nie skorzystam.

    Muszę to sprawdzić.

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-05-30 11:17:56
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 29 maja 2013 10:13:57 UTC+2 użytkownik Imka napisał:

    > Przeniosłam się z kartą do Meritum, delfinka mBanku potrzymam do końca
    >
    > terminu ważności, a potem rezygnacja z karty w mBanku. Pay passa już
    >
    > dostałam, od razu pójdzie na przemiał bez aktywacji.

    Pamiętaj tylko, że w mB musisz najpierw aktywować żeby potem zastrzec, bo w
    przeciwnym wypadku, będą pobierać opłaty nawet za nieaktywowaną (opłata liczy się od
    wydania).

  • 20. Data: 2013-05-30 11:55:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 30 May 2013 02:17:56 -0700 (PDT), pws <p...@g...com>
    wrote:

    >Pamiętaj tylko, że w mB musisz najpierw aktywować żeby potem zastrzec, bo w
    przeciwnym wypadku, będą pobierać opłaty nawet za nieaktywowaną (opłata liczy się od
    wydania).

    Nawet jeśli będzie nieaktywna to nie będzie miało znaczenia jeśli ktoś
    ten limit miesięczny płacenia kartą wyrabia, można przecież tą starą
    kartą płacić, a opłata 2zł (od czerwca 4pln) dotyczy nie każdej karty
    z osobna tylko wszystkich łącznie, więc jeśli ktoś te 100pln
    miesięcznie wydaje przy pomocy starej karty to nie ma problemu. Gorzej
    jeśli nie wyrabia tych 100pln miesięcznie więc pozostaje mu albo
    płacić te 2/4pln za miesiąc albo zastrzec kartę.
    Chyba że mbank coś pozmieniał w między czasie to niech mnie ktoś
    poprawi bo od jakiegoś czasu trudno za nimi nadążyć z tymi ciągłymi
    podwyżkami tfu zmianami.