  • 1. Data: 2013-05-28 16:32:47
    Temat: mBank z okazji Dnia Dziecka :)
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Włączają wersję dla małolatów. Niedługo stanie się ona "jedynie słuszną".

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1491,
    zmiana-sposobu-logowania-do-serwisu-transakcyjnego-o
    d-04.06.2013-.html?lang=P

  • 2. Data: 2013-05-28 16:57:03
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku dostępny też
    będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

  • 3. Data: 2013-05-28 17:36:52
    Temat: Re: mBank z okazji Dnia Dziecka :)
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 28.05.2013 o 16:57 Konfabulator <k...@1...pl> pisze:

    > Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.
    Kpisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 4. Data: 2013-05-28 19:47:17
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-05-28 16:57, Konfabulator pisze:
    > Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku
    > dostępny też będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi
    > wierzyć na razie na słowo.

    Bez żalu to ja pożegnam, ale mBank. Zresztą od jakiegoś czasu tego konta
    praktycznie nie używam. Jest, bo jest. Karta dawno zastrzeżona, na
    koncie 0,00 złotych. Jak na razie nie wypowiedziałem ROR-u bo nic nie
    kosztuje. Leży odłogiem.

  • 5. Data: 2013-05-28 20:08:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :
    > Włączają od 4, nie wszystkim i przez najbliższe co najmniej pół roku dostępny też
    będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

    No to pożegnam. Na dzień dobry nie działa, bo chce nowszej
    przeglądarki :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 6. Data: 2013-05-28 21:08:28
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 28 Maj, 17:36, Joossef <x...@g...com> wrote:

    > Kpisz?

    Bynajmniej. Naprawdę jest niezły. Wiem, że na obrazkach może nie
    wygląda to jakoś rewelacyjnie, ale pracuje się na tym doskonale.

  • 7. Data: 2013-05-28 21:23:37
    Od: Joossef <x...@g...com>

    > Bynajmniej. Naprawdę jest niezły. Wiem, że na obrazkach może nie
    > wygląda to jakoś rewelacyjnie, ale pracuje się na tym doskonale.

    A próbowałeś na starszym komputerze?
    Na jednordzeniowcu z 1GB pamięci to nie będzie chodziło :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 8. Data: 2013-05-28 21:31:33
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 28 Maj, 21:23, Joossef <x...@g...com> wrote:

    > A próbowałeś na starszym komputerze?
    > Na jednordzeniowcu z 1GB pamięci to nie będzie chodziło :)

    Sugerujesz się stroną nowymbank? Ta strona to prawdziwy niewypał, ale
    to radosna twórczość zewnętrznego dostawcy. Sam system to prawie sam
    tekst w html5. Tych wszystkich obrazków i wykresów nie ma tam na tyle
    by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na
    której system rusza.

  • 9. Data: 2013-05-29 11:02:45
    Od: Joossef <x...@g...com>

> [...]
    > tekst w html5. Tych wszystkich obrazków i wykresów nie ma tam na tyle
    > by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na
    No to trochę mnie pocieszyłeś. Nie pojmuję pędu do totalnego przeciążania
    stron wodotryskami vide nowe Allegro :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 10. Data: 2013-05-29 12:45:51
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Allegro dąży do samounicestwienia, bo większy szmal kosi na wyszukiwarkach, gdzie
    nalicza firmy. Uganianie się za paserami ma już chyba głęboko w żopie.

    mBank ma założenie odmienne, ma wchłonąć swych braci z bre i może nawet inne banki na
    rynku. Nie może sobie pozwolić na niewypał.