  • 1. Data: 2013-05-28 17:55:33
    Temat: BZWBK karty do rachunków walutowych
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Boże jakie te karty brzydkie, mogą chyba konkurować z niesławnym brązowym
    gównem z Nordei. Dziwne, bo to przecież żadne koszty wziąć jakiś ciekawszy
    projekt (no chyba że to ten miał być fajny i jakiś znajomy wygrał nim
    konkurs, ale chyba nie, bo wtedy byłyby przecież trzy projekty). Wszystkie
    mają ten sam BIN. Waluta jest chyba kodowana siódmą cyfrą numeru.

    Zamówiłem sobie trzy, myślałem, że będą różne. Guzik, wszystkie trzy są
    takie same, różnią się tylko symbolem waluty nadrukowanym na rewersie. No i
    są kompletnie bez pomysłu, taka szara ćtapa zrobiona z górnej części mapy
    świata bodajże w odwzorowaniu poprzecznym Merkatora (trudno to stwierdzić bo
    nie widać dołu, a potencjalna Australia jest zasłonięta tym kleksem
    Mastercarda. Do tego jeszcze złoty mikroprocesor. Wygląda to naprawdę do
    dupy.

    Karta ważna tylko dwa lata i to jest raczej zaleta w dobie plastików
    wydawanych na 5 lat.

  • 2. Data: 2013-05-28 18:10:05
    Temat: Re: BZWBK karty do rachunków walutowych
    Od: pws <p...@g...com>

    W sumie to racja, dziś też do mnie przyszła.

    Zdziwiłem się trochę, bo myślałem, że będzie wyglądać jak wizerunek we wniosku
    internetowym (głowa statuły, o ile dobrze pamiętam). A wcześniej nie zaglądałem na
    bankową stronę karty (konto zakładane z Grupera). Szkoda, że wszystkie rodzaje kart
    walutowych tak ujednolicili - nawet fajne są te poszczególne wizerunki we wnioskach.
    Ale na tym się kończy...

  • 3. Data: 2013-05-28 18:13:14
    Od: pws <p...@g...com>

    A na dodatek jeszcze numer CVV2/CVC2 jest tak dziwnie wybity, że widać go trochę
    również z przodu karty...

  • 4. Data: 2013-05-28 18:14:47
    Od: pws <p...@g...com>

    Tak więc dobrze, że jest chociaż 3D-Secure.

  • 5. Data: 2013-05-28 18:19:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pws" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A na dodatek jeszcze numer CVV2/CVC2 jest tak dziwnie wybity, że widać go
    > trochę również z przodu karty...

    No, u mnie też to tak dziadowsko przebija.

    3D-Secure, jeszcze i to, mam nadzieję że to nieobowiązkowe albo przynajmniej
    da się pominąć standardowo przez trójklik...

  • 6. Data: 2013-05-28 19:45:15
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    jak będziecie wydawać to 120 euro?

  • 7. Data: 2013-05-28 21:25:48
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    > Zamówiłem sobie trzy, myślałem, że będą różne. Guzik, wszystkie trzy są
    > takie same, różnią się tylko symbolem waluty nadrukowanym na rewersie. No i
    > są kompletnie bez pomysłu,

    A mi karta sie podoba, wszystko kwestia gustu.
    Inna sprawa to po co 3 konta walutowe w 3 roznych walutach i to w dodatku z
    3 kartami platniczymi do nich? Tak aby przed uplywem roku je skasowac, aby
    nie zaplacic oplat za karty!
    Paranoja, bo nie sadze aby wynikalo to z rzeczywistej potrzeby.
    A juz niektorzy w dalszych postach zastanawiaja sie w jaki sposob wydac
    EUR120 aby spelnic tylko warunki promocji.

    P.

  • 8. Data: 2013-05-28 22:39:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.05.2013 21:25, Pablo25 pisze:
> [...]
    > A juz niektorzy w dalszych postach zastanawiaja sie w jaki sposob wydac
    > EUR120 aby spelnic tylko warunki promocji.

    Niesamowite, opowiadales o tym lekarzowi?
    Co sie dzieje z ta grupa...

  • 9. Data: 2013-05-28 23:02:20
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

    > Niesamowite, opowiadales o tym lekarzowi?
    > Co sie dzieje z ta grupa...

    Zdecydowanie ta grupa potrzebuje wiecej takich konkretnych i na temat
    postow jak ten powyzej