  • 21. Data: 2013-05-30 11:59:19
    Temat: Re: mbank - przymusowa wymiana ważnych kart na bezstykowe
    Od: pws <p...@g...com>

    dizel, masz rację, chodziło mi tylko o przypadek, kiedy ktoś zastrzega np. wszystkie
    swoje karty (albo ma tylko jedną) lub nie wyrabia wymaganego limitu. Na szczęście
    jeszcze jest chyba tak jak piszesz - limit zwalnia z opłaty wszystkie karty razem.

  • 22. Data: 2013-05-30 13:07:20
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 02:17:56 -0700 (PDT), pws napisał(a):

    > Pamiętaj tylko, że w mB musisz najpierw aktywować żeby potem zastrzec,
    > bo w przeciwnym wypadku, będą pobierać opłaty nawet za nieaktywowaną
    > (opłata liczy się od wydania).

    Dzięki - podejrzewałam jakieś schody po drodze.
    Potrenuję zastrzeżenie via partyline :)

    --
    Imka

  • 23. Data: 2013-05-30 14:38:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    neterr <s...@g...com> writes:

    > Mbank rozsyła coś takiego:

    > informujemy, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych na
    > bezstykowe w najbliższych dniach otrzymasz bezpłatnie nową kartę do
    > rachunku eKONTO.

    Dziwne. Podejrzewam że nie chodzi o samą bezstykowość, ale o coś innego,
    czego nie miały (lub właśnie miały) stare karty. Np. SDA. Przecież
    wymiana to koszt, nie robi się tego raczej bez potrzeby.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2013-05-30 15:32:49
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 14:38:13 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Dziwne. Podejrzewam że nie chodzi o samą bezstykowość, ale o coś innego,
    > czego nie miały (lub właśnie miały) stare karty. Np. SDA. Przecież
    > wymiana to koszt, nie robi się tego raczej bez potrzeby.

    Do mnie doszła trzy miesiące przed końcem ważności starej karty - stara
    ważna do końca lipca, nową dostałam pod koniec kwietnia.
    Z mojej strony wygląda to na standardową wymianę - ino "nieco"
    przyśpieszoną.

    --
    Imka

  • 25. Data: 2013-05-31 01:41:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-29 19:35, A.L. pisze:

    > Ludzie radza wlozyc do kuchenki mikrofalowej na 5 sekund

    Włożyłem. W Pierwszej kolejności upalił się duży czip ... w
    drugiej upalił się rfid, więc nie polecam tej metody.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 26. Data: 2013-06-01 01:08:35
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 29 May 2013 23:15:22 +0200, radar napisał(a):

    > A dokładniej się spłaszczyła :D

    A moja się wybuliła.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2013-06-01 01:16:39
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 May 2013 15:32:49 +0200, Imka napisał(a):

> [...]
    > ważna do końca lipca, nową dostałam pod koniec kwietnia.
    > Z mojej strony wygląda to na standardową wymianę - ino "nieco"

    To chyba nie jest standardowa wymiana.
    Syn ma kartę ważną do końca września, żona ma kartę ważną do końca
    grudnia, a oboje dostali nowe karty.
    Żona już swoją nową kartę zastrzegła :)

  • 28. Data: 2013-06-05 14:01:41
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 01:16:39 +0200, Chris94 napisał(a):

    > To chyba nie jest standardowa wymiana.
    > Syn ma kartę ważną do końca września, żona ma kartę ważną do końca
    > grudnia, a oboje dostali nowe karty.
    > Żona już swoją nową kartę zastrzegła :)

    Wczoraj mnie olśniło. Czy możliwe jest, że ta wymiana jest związana z
    rebrandingiem? Że została im paleta plastikowych delfinkowych formatek ze
    starym logo i taniej jest je wydać nawet kilka miesięcy wcześniej niż
    wyrzucić?

  • 29. Data: 2013-06-06 22:01:46
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 14:01:41 +0200, wiktor napisał(a):

> [...]
    > rebrandingiem? Że została im paleta plastikowych delfinkowych formatek ze
    > starym logo i taniej jest je wydać nawet kilka miesięcy wcześniej niż

    Zaczynam podejrzewać, że masz rację!
    Dopiero kilka dni temu żona zastrzegła na infolinii właśnie otrzymaną
    kartę bezstykową uzasadniając to tym, że nie chce karty bezstykowej, a
    dzisiaj po zalogowaniu się na konto czyta nową wiadomość z mBanku, że
    wysyłają jej nową kartę bezstykową!
    Zobaczymy, za którym razem im się to znudzi.