  • 1. Data: 2013-05-29 09:30:38
    Temat: mbank - przymusowa wymiana ważnych kart na bezstykowe
    Od: neterr <s...@g...com>

    Hej!

    Mbank rozsyła coś takiego:

    ---cut---
    Temat: Wydanie nowej karty do eKONTA
    Data: Mon, 27 May 2013 10:29:11 +0200
    Nadawca: k...@m...pl

    Witaj,

    informujemy, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych na bezstykowe w
    najbliższych dniach otrzymasz bezpłatnie nową kartę do rachunku eKONTO.

    Będzie to nowoczesna karta Visa Electron payWave.

    Karta umożliwia dokonywanie płatności zarówno w punktach handlowo-usługowych na całym
    świecie, jak również w internecie.

    Od teraz będziesz mógł płacić za zakupy także zbliżeniowo, wykorzystując funkcję
    payWave. Dzięki niej, płacenie kartą będzie jeszcze wygodniejsze i szybsze, a za
    drobne zakupy (do 50 PLN) zapłacisz bez konieczności wypuszczania karty z ręki.

    Karta będzie posiadać nowy numer, a po jej otrzymaniu niezbędna będzie aktywacja
    karty i ustalenie kodu PIN.

    Szczegóły aktywacji karty przekażemy w liście dołączonym do karty.
    ---cut---

  • 2. Data: 2013-05-29 10:13:57
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 00:30:38 -0700 (PDT), neterr napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Mbank rozsyła coś takiego:
    >
    > ---cut---
    > Temat: Wydanie nowej karty do eKONTA
    > Data: Mon, 27 May 2013 10:29:11 +0200
    > Nadawca: k...@m...pl
    >
    > Witaj,
    >
    > informujemy, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych
    > na bezstykowe w najbliższych dniach otrzymasz bezpłatnie nową kartę
    > do rachunku eKONTO.

    Już co najmniej od miesiąca rozsyłają.
    Ja dostałam taki mesydż 23 kwietnia
    iythceork3gx$.1uzlhv0kpgoiq$....@4...net

    Przeniosłam się z kartą do Meritum, delfinka mBanku potrzymam do końca
    terminu ważności, a potem rezygnacja z karty w mBanku. Pay passa już
    dostałam, od razu pójdzie na przemiał bez aktywacji.

    --
    Imka

  • 3. Data: 2013-05-29 19:29:34
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 29 May 2013 10:13:57 +0200, Imka napisał(a):

> [...]
    > terminu ważności, a potem rezygnacja z karty w mBanku. Pay passa już
    > dostałam, od razu pójdzie na przemiał bez aktywacji.

    A ja szukam jakichs schematów przebiegu anteny w tej nowej karcie mBanku.
    Bezskutecznie, bo kilka artykułów, co prawda, pojawiło się swego czasu w
    internecie, ale linki porwadzące do tych schematów są już martwe.
    Ma ktoś gdzieś taki schemat? Bym wiedział gdzie nawiercić kartę? ;)
    w.

  • 4. Data: 2013-05-29 19:35:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 29 May 2013 19:29:34 +0200, wiktor <...@i...invalid> wrote:

> [...]
    >internecie, ale linki porwadzące do tych schematów są już martwe.
    > Ma ktoś gdzieś taki schemat? Bym wiedział gdzie nawiercić kartę? ;)

    Pogogluj na How to kill RFID chip.

    Ludzie radza wlozyc do kuchenki mikrofalowej na 5 sekund

    http://www.instructables.com/id/How-to-blockkill-RFI
    D-chips/step4/How-to-kill-your-RFID-chip/

    A.L.

  • 5. Data: 2013-05-29 19:53:58
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 29 May 2013 12:35:35 -0500, A.L. napisał(a):

    > Pogogluj na How to kill RFID chip.
    >
    > Ludzie radza wlozyc do kuchenki mikrofalowej na 5 sekund

    Eee, zbyt inwazyjne. Nie chcę usmażyć tego właściwego chipa. A po drugie
    - nie mam mikrofalówki. ;P
    w.

  • 6. Data: 2013-05-29 20:57:12
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 29 Maj, 19:53, wiktor <w...@i...invalid> wrote:

    >   Eee, zbyt inwazyjne. Nie chcę usmażyć tego właściwego chipa. A po drugie
    > - nie mam mikrofalówki. ;P

    To użyj kombinacji: ciemny pokój + silne źródło światła. Dobrze
    naświetlona od tyłu karta z przodu pokaże Ci całą antenę.

  • 7. Data: 2013-05-29 20:57:19
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 19:29:34 +0200, wiktor napisał(a):

> [...]
    > internecie, ale linki porwadzące do tych schematów są już martwe.
    > Ma ktoś gdzieś taki schemat? Bym wiedział gdzie nawiercić kartę? ;)

    Zobacz tutaj, może to to
    http://technoblog.computerworld.pl/2013/02/19/niebez
    pieczne-karty-zblizeniowe/

    --
    Imka

  • 8. Data: 2013-05-29 20:58:47
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 20:57:19 +0200, Imka napisał(a):

    > Zobacz tutaj, może to to
    > http://technoblog.computerworld.pl/2013/02/19/niebez
    pieczne-karty-zblizeniowe/

    Tutaj ładnie widać
    http://passlesswaveless.blogspot.com/2012/12/mini-pr
    ojekt-pass-less-wave-less.html

    --
    Imka

  • 9. Data: 2013-05-29 21:06:08
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 20:58:47 +0200, Imka napisał(a):

    pieczne-karty-zblizeniowe/

    > Tutaj ładnie widać
    > http://passlesswaveless.blogspot.com/2012/12/mini-pr
    ojekt-pass-less-wave-less.html

    I jeszcze jeden
    http://poulwiel.blogspot.com/2013/02/jak-trwale-zabl
    okowac-dziaanie-visa.html

    --
    Imka

  • 10. Data: 2013-05-29 22:16:11
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Wed, 29 May 2013 21:06:08 +0200, Imka napisał(a):

    ojekt-pass-less-wave-less.html

    > I jeszcze jeden
    > http://poulwiel.blogspot.com/2013/02/jak-trwale-zabl
    okowac-dziaanie-visa.html