  • 1. Data: 2013-05-29 11:11:09
    Temat: Co to jest certyfikat?
    Od: Adam <a...@i...pl>

    Chce zmienic w banku bycie rezydentem na nierezydenta wiec dowiedzialem
    sie ze musze przyslac jakis certyfikat z zagranicznego biura gdzie
    mieszkam. Czy ktos moze wie co to jest ten certyfikat?Czy to jakies
    zaswiadczenie o zameldowaniu czy cos innego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-29 11:20:00
    Temat: Re: Co to jest certyfikat?
    Od: "C." <c...@g...com>

    Zapewne chodzi o coś takiego?

    http://pit.wieszjak.pl/dochody-zagraniczne/95245,Do-
    czego-sluzy-certyfikat-rezydencji.html

    C.

  • 3. Data: 2013-05-29 14:07:21
    Od: Adam <a...@i...pl>

    Am 29.05.2013 11:20, schrieb C.:
    > Zapewne chodzi o coś takiego?
    >
    > http://pit.wieszjak.pl/dochody-zagraniczne/95245,Do-
    czego-sluzy-certyfikat-rezydencji.html

    > C.
    Tak chyba chodzo o to.dziekuje

  • 4. Data: 2013-05-29 16:15:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    > mieszkam. Czy ktos moze wie co to jest ten certyfikat?Czy to jakies
    > zaswiadczenie o zameldowaniu czy cos innego?

    Nie wiadomo, bo cos takiego jak certyfikat rezydencji nie istnieje.

    Wymslili go sobie polscy urzednicy i twardo sie tego trzymaja zeby miec
    powod do komplikowania ludziom zycia.

    wymsl jakikolwiek papier z ktorego bedzie wynikało, ze płacisz podatki w
    innym państwie.
    i tak nie wiesz czy bank ci to uzna, bo to jego widzimisie.

  • 5. Data: 2013-05-29 17:17:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 16:15:51 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> [...]
    >
    > innym państwie.
    >
    > i tak nie wiesz czy bank ci to uzna, bo to jego widzimisie.

    Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow
    UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i nie jest polskim wymyslem.

  • 6. Data: 2013-05-29 17:53:45
    Od: Adam <a...@i...pl>

    > Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow
    UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i

    nie jest polskim wymyslem.

    Tak i w Niemchech to sie nazywa Ansässigkeitsbescheinigung .

  • 7. Data: 2013-05-29 18:59:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 29 May 2013 08:17:36 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Jak nie istnieje, skoro przesylaja mi go bez pytania wszyscy kontrahenci - z krajow
    UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i nie jest polskim wymyslem.

    Jak wyglada taki certyfikat z USA i jaki tamtejszy urzad go wydaje?...
    A.L.

  • 8. Data: 2013-05-31 09:35:51
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 18:59:13 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    krajow UE, ale i spoza. Certyfikat rezydencji istnieje i nie jest polskim wymyslem.

    > Jak wyglada taki certyfikat z USA i jaki tamtejszy urzad go wydaje?...
    >
    > A.L.

    Niestety kontrahenta z USA nie mialem, wiec nie pomoge