    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - mini ankieta
    Date: Fri, 06 Feb 2004 10:18:52 +0100

    On Fri, 6 Feb 2004 09:01:11 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci młodzi...
    Czemu ? Właśnie to młodzi wiedzą, że nie za wszystko trzeba płacić, bo
    wiele opłat nie ma żadnego uzasadnienia ... czemu mam płacić za coś co
    mogę mieć za darmo ?

    >Wiem, że trochę złą politykę ma mBank (coś obiecać a potem spieprzyć sprawę), ale
    >chyba już czas zmienić przyzwyczajenia, że w Polsce wszystko się należy za darmo,
    >każdemu po równo i "czy się stoi, czy się leży, X się należy"
    Nikt tak nie myśli, chyba że Ty, ale skoro coś może być za darmo, to
    czemu ma nie być ?

    >Tutaj oczywiście były same korzyści - z intenretu z tej sieci teraz b. prosto wysłać
    sms, nie ma zastojów.
    >(odbiegam od tematu... sorry).
    BTW, nie bardzo ta bramka chce działać po 22 i w weekendy, są
    momentami takie przestoje, że przez 20 minut nie można wyświetlić
    tokena.

    >No i teraz mBank... beeeee - chcą zarabiać pieniądze... Beeee - monopolista, jedyny
    bank
    >w Polsce - najlepiej zrobić strajk, głodówkę (!!! mBank !!! oddaj moje 0,5zł !!!).
    >Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce zarabiać,
    drugi
    >za to płaci. Tak będzie w każdej dziedzinie życia (za internet niestety trzeba
    płacić, za telefon
    >też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.
    Za usługi banku tym bardziej ... to dogmat czy może przedstawisz
    jakieś dowody ? Jesteś śmieszny pisząc takie stwierdzenia, bo że
    człowiek musi wykonać czynności fizjologiczne to wiadomo, bo taka już
    jest natura, ale że płacić bankowi za przelewy to już koniecznie nie
    musi, bo to tylko zależy od banku, sposobu jego zarządzania i
    funkcjonowania. Stwierdzenie, że bankowi się coś ode mnie należy skoro
    "obciążam" go trzymaniem moich xxxxxx PLN mnie rozśmiesza ... LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com