    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - mini ankieta
    Date: Fri, 6 Feb 2004 09:01:11 +0100

    Towarzysz(ka) sg zapodał(a):
    > Hej!
    >
    > pewnie jak sporo innych klientow mbanku zastanawiam sie nad ucieczka z
    > pieniedzmy przez 15 lutym. Czy wasdzym zdanie odplyw klientow z mbanku
    > moze zagrozic jego istnieniu - mam tam sporo pieniedzy i nie chcialbym
    > zostac na lodzie.
    > Prosze w takim razie o odpowiedzi tylko w stylu:
    > zostaje lub zabieram kase i spadam z mbanku

    Ja zostaje...

    Dla mnie oferta mBanku nawet się polepszyła - więcej bankomatów :-)
    50groszy - to nie aż tak dużo biorąc pod uwagę, że maks. 2-3 przelewy wykonuję
    w miesiącu (to nawet nie cena dwóch biletów ulgowych we Wrocławiu).

    A co do wprowadzania opłat... Dziwią mnie ludzie - szczególnie Ci młodzi...
    Wiem, że trochę złą politykę ma mBank (coś obiecać a potem spieprzyć sprawę), ale
    chyba już czas zmienić przyzwyczajenia, że w Polsce wszystko się należy za darmo,
    każdemu po równo i "czy się stoi, czy się leży, X się należy"
    Bardzo podobnie było parę miesięcy temu, jak duża sieć telefonii komórkowej "chamsko
    i bezczelnie"
    wprowadziła pewne zabezpieczenia na wysyłanie smsów (konieczność wporwadzenia tekstu
    z wyświetlanego na stronie internetowej pliku graficznego). Wielkie chalo się
    zrobiło" chamstwo,
    zmieniam sieć" itd. Jak firma X mogła zacząć egzekwować swoje prawo do korzystania
    ze swego systemu? (Ty wysyłasz sms za darmo - ale oglądasz naszą stronę
    internetową)...
    Tutaj oczywiście były same korzyści - z intenretu z tej sieci teraz b. prosto wysłać
    sms, nie ma zastojów.
    (odbiegam od tematu... sorry).

    No i teraz mBank... beeeee - chcą zarabiać pieniądze... Beeee - monopolista, jedyny
    bank
    w Polsce - najlepiej zrobić strajk, głodówkę (!!! mBank !!! oddaj moje 0,5zł !!!).
    Niestety - tak już teraz będzie - to są uroki nowego ustroju - jeden chce zarabiać,
    drugi
    za to płaci. Tak będzie w każdej dziedzinie życia (za internet niestety trzeba
    płacić, za telefon
    też, za śniadanie także). Za usługi banku - tym bardziej.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl