  • 1. Data: 2002-07-15 09:50:21
    Temat: Re: mbank i ZUS
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Dodam, że zmienił sie nieco wygląd i sposób pokazywania historii rachunku oraz samo
    wejście na rachunek wyswietla informacje nieco inaczej.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-07-15 09:50:23
    Temat: mbank i ZUS
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    od dzisiaj można już przelewać przez Internet

  • 3. Data: 2002-07-15 20:20:18
    Od: "Jacek Piotrowski" <j...@b...nospam.onet.pl>

    Jeszcze nie. Dopiero od sierpnia. Tak przynajmniej poinformowala mnie
    wczoraj m-linka. W zwiazku z tym przedluzyli o miesiac promocje na przelewy
    do ZUS przez m-linie.
    Pozdrawiam
    Jacek Piotrowski

  • 4. Data: 2002-07-15 20:34:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jacek Piotrowski wrote:

    > Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie. Dopiero od sierpnia. Tak przynajmniej poinformowala mnie
    > wczoraj m-linka.

    Jak nie mozna jak można :)
    Nawet się już przed 19 system odetkał.

  • 5. Data: 2002-07-16 06:48:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 22:20:18 +0200, "Jacek Piotrowski"
    <j...@b...nospam.onet.pl> wrote:

    >Jeszcze nie. Dopiero od sierpnia. Tak przynajmniej poinformowala mnie
    >wczoraj m-linka. W zwiazku z tym przedluzyli o miesiac promocje na przelewy
    >do ZUS przez m-linie.

    Promocja na daromowe ZUS przez mlinie jest przedluzona do konca lipca
    ale jednoczesnie zostala juz wprowadzona mozliwosc przelewow ZUS przez
    inet.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-07-18 20:10:16
    Od: "Jacek Piotrowski" <j...@b...nospam.onet.pl>

    Jest to wiec kolejny .przyklad "rzetelnej" informacji panienek z m-linii
    m-banku.
    Jacek Piotrowski

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2002-07-18 20:35:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jest to wiec kolejny .przyklad "rzetelnej" informacji panienek z m-linii
    > m-banku.
    > Jacek Piotrowski

    BTW A nie zauwazyles w inecie przelewu do ZUS ?
    BTW 2. jest info w aktualnosciach :-))

    pzd