  • 1. Data: 2002-07-15 08:51:42
    Temat: Hasla jednorazowe w mBank
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Czesc, jestem poczatkujacym mbankowcem... Nie moge sie nigdzie w ich
    pomocy ani w FAQ dokopac o co chodzi z haslami jednorazowymi. Wiem, ze
    potrzebuje ich do dokonania przelewu dowolnego. Zamowilem taka liste,
    dostalem ja nawet i chce ja aktywowac. I tu niespodzianka - mam podac
    dwa hasla.... skad je wziac???

    W ogole na jakiej zasadzie dzialaja te hasla? Nie mozna autoryzowac
    przelewu haslem do logowania? Chodzi o bezpieczenstwo?

    nijou

  • 2. Data: 2002-07-15 09:01:38
    Temat: Re: Hasla jednorazowe w mBank
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebuje ich do dokonania przelewu dowolnego. Zamowilem taka liste,
    > dostalem ja nawet i chce ja aktywowac. I tu niespodzianka - mam podac

    Pierwszą listę aktywuje się przez mLinię.

    > W ogole na jakiej zasadzie dzialaja te hasla? Nie mozna autoryzowac
    > przelewu haslem do logowania? Chodzi o bezpieczenstwo?

    Tak

    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-15 15:17:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 15 Jul 2002 10:51:42 +0200), "nijou"
    <n...@g...pl.fuck.spammers.org> był(a) napisał(a):

> [...]
    >potrzebuje ich do dokonania przelewu dowolnego. Zamowilem taka liste,
    >dostalem ja nawet i chce ja aktywowac. I tu niespodzianka - mam podac

    z nikąd. Pierwszą musisz aktywować na mLinii. Dopiero następne
    aktywujesz sam podają OSTATNIE hasło z aktualnej listy oraz pierwsze z
    nowej.

    >W ogole na jakiej zasadzie dzialaja te hasla? Nie mozna autoryzowac
    >przelewu haslem do logowania?

    Można. Ale mBank tak nie robi.

    >Chodzi o bezpieczenstwo?

    Tak.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)