  • 1. Data: 2002-07-15 09:48:37
    Temat: mbank - przelewy do ZUS przez Inet
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Od dzisiaj już można ;-)

  • 2. Data: 2002-07-15 13:43:21
    Temat: Re: mbank - przelewy do ZUS przez Inet
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > Od dzisiaj już można ;-)

    No mozna, ale dlaczego zmieniaja kolejnosc wyswietlania rachunkow ? Przez
    chwile myslalem, ze zlikwidowali mi e-konto ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-07-15 15:18:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 15 Jul 2002 15:43:21 +0200), KrzysiekPP
    <_...@c...pl> był(a) napisał(a):

    >No mozna, ale dlaczego zmieniaja kolejnosc wyswietlania rachunkow ? Przez
    >chwile myslalem, ze zlikwidowali mi e-konto ;)

    Niestety zmienili i, wg mLinki, nie da sie tego ustawić spowrotem po
    ludzku :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)