  • 1. Data: 2002-07-15 10:14:47
    Temat: sesje przychadzace do mbanku?
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    Moze mi ktos powiedziec o ktorych godzinach sa sesje przychadzace do mbanku?
    Dzieki
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-15 10:19:13
    Temat: Re: sesje przychadzace do mbanku?
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek.W" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze mi ktos powiedziec o ktorych godzinach sa sesje przychadzace do
    mbanku?
    > Dzieki
    > Wojtek

    Wydaje mi się, że 1. o 12.00
    2. o 15.00
    3. o 19.00

    --
    Pozdr.,
    Paul.

  • 3. Data: 2002-07-15 10:20:10
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Wojtek.W" <w...@i...pl>.
    Mon, 15 Jul 2002 12:14:47 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

    > Moze mi ktos powiedziec o ktorych godzinach sa sesje przychadzace do mbanku?

    faq

    W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    nastepujacych godzinach:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - I sesja KIR
    15:00 - II sesja KIR
    19:00 - III sesja KIR

    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od
    pracy, realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy
    wewnętrzne między eKontem i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik