  • 11. Data: 2006-04-04 19:05:21
    Temat: Re: makler w multibanku
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > I identycznie jak w mBanku jest druga, ukryta tabela opłat ?

    O co chodzi z tą ukrytą TOiP?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2006-04-04 19:23:27
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > O co chodzi z tą ukrytą TOiP?

    Tego też nie wiem, ale z całą pewnością miał na myśli taryfę
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/104567/Taryfa_DI_BRE_MultiBank_104567.pdf
    dostępną na wielu stronach MultBanku. Także na tej
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/usluga_maklerska/oplaty_i_prowizje/
    która IMHO nie wygląda na ukrytą.
    Pozdr.
    K.K.

  • 13. Data: 2006-04-04 19:37:32
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    K.K. napisał(a):

> [...]
    aryPL/104567/Taryfa_DI_BRE_MultiBank_104567.pdf

    > dostępną na wielu stronach MultBanku. Także na tej

    Ale ja zrozumiałem że Kamil Jońca pisał o ukrytej TOiP w mBanku.

  • 14. Data: 2006-04-04 19:45:36
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    aryPL/104567/Taryfa_DI_BRE_MultiBank_104567.pdf
    nia/usluga_maklerska/oplaty_i_prowizje/
    > Ale ja zrozumiałem że Kamil Jońca pisał o ukrytej TOiP w mBanku.
    Jest 'ukryta' w podobny sposób
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Taryfa_makler.p
    df
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-makler.htm

  • 15. Data: 2006-04-04 19:54:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Apr 2006 21:37:32 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>
    napisała:
    [...]
    > Ale ja zrozumiałem że Kamil Jońca pisał o ukrytej TOiP w mBanku.

    Owszem. Z grubsza: W TOiP (albo regulaminie) mbanku było odniesienie do
    taryfy DI BRE, która była hmm "słabo dostępna" Np. Dla mnie było
    niejakim zaskoczeniem, że za niewykonanie w ciągu roku żadnej transakcji
    płacisz 30 PLN.

    KJ

    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 16. Data: 2006-04-04 20:30:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Apr 2006 21:45:36 +0200,
    osoba podpisana: K.K. <z...@h...oraz.pl>
    napisała:
    [...]
    > Jest 'ukryta' w podobny sposób
    > http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Taryfa_makler.p
    df
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-makler.htm

    Dobrze byłoby, żebyś podał całą historię teje tabeli, łącznie z
    odniesieniem do wątku na forum mBanku.
    Bo że *teraz* mbank się do 2 toip przyznaje to ja wiem.
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 17. Data: 2006-04-04 21:03:39
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > [...]
    df
    > Dobrze byłoby, żebyś podał całą historię teje tabeli, łącznie z
    > odniesieniem do wątku na forum mBanku.

    Wątków długich było kilka, ale historia już krótka. Szybko błąd naprawili, a
    wcześniej (jak i teraz) taryfa była dostępna na stronach DI BRE, co można
    było uznać za ukrycie, więc częściowo rację muszę ci przyznać. Częściowo
    gdyż .......

    > Bo że *teraz* mbank się do 2 toip przyznaje to ja wiem.

    to jednak wcześniej napisałeś "w mBanku jest druga, ukryta tabela opłat" co
    już od dawna nie jest prawdą.

    Pozdr.
    K.K.

  • 18. Data: 2006-04-04 21:09:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > taryfy DI BRE, która była hmm "słabo dostępna" Np. Dla mnie było
    > niejakim zaskoczeniem, że za niewykonanie w ciągu roku żadnej transakcji

    Ja stawiam piwo temu, kto poda mi podstawę do pobierania opłat za
    notowania ciągłe. :-)

    Dostępne lokalizacje:

    PEŁNA tabela opłat mBanku (zawierająca eMaklera!)
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html

    PEŁNIEJSZA tabela opłat DIBRE
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Taryfa_makler.p
    df

    chyba, że jest jeszcze trzecia tabela opłat, hmmm, rozszerzona? ;-)

    Zaznaczam, że informacje zawarte tutaj
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-makler.htm
    NIE SĄ częścią ani tabeli opłat mBanku ani DIBRE.

  • 19. Data: 2006-04-04 21:11:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    K.K. napisał(a):

    > to jednak wcześniej napisałeś "w mBanku jest druga, ukryta tabela opłat"
    > co już od dawna nie jest prawdą.

    Zwłaszcza intuicyjne dla klienta jest prezentowanie wybranych opłat za
    eMaklera w PEŁNEJ tabeli opłat mBanku i całkowite przemilczenie (w tejże
    PEŁNEJ tabeli) istnienia innej tabeli...

  • 20. Data: 2006-04-04 21:25:15
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Zwłaszcza intuicyjne dla klienta jest prezentowanie wybranych opłat za
    > eMaklera w PEŁNEJ tabeli opłat mBanku i całkowite przemilczenie (w tejże
    > PEŁNEJ tabeli) istnienia innej tabeli...

    To bardzo cenna i niezwykle trafna** uwaga.
    Moje świadomie perfidne zachowanie w tym wątku zostało wreszcie nagrodzone.

    ** - IMHO mBank wyciągnie z niej wnioski.

    Pozdr.
    K.K.