  • 1. Data: 2006-04-03 22:08:16
    Temat: Lukas - niewarto!
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    Stałem się antyfanem Lukas.
    Mam dosyć ich przerw konserwacyjnych.
    Od kilku miesięcy, od około 23:30 Lukas jest nieczynne, do około 2-3 w
    nocy.
    Mam pilną potrzeba załatwiania moich spraw akurat około północy. Cały dom
    śpi, ja mogę się skupić na finansach.
    Poprawka - mogłem się skupić, bo teraz Lukas mnie olewa. Nie działa wtedy,
    kiedy potrzebuję. Nowoczesność? Żałosne. All-inclusiv - żenada.
    Pytałem ich, kiedy się to skończy. Dostałem nikczemnie prostą i osłabiającą
    odpowiedź. Brak konkretów. Marketingowa papka.
    Żal mi histori konta od listopada 2001. Ale zmienię bank. A wszystkim
    pracującym - nie polecam tego banku. Macie czas w środku dnia na odstawanie
    w kolejkach? Okej, to Wasz bank. Chcecie robić przelewy w nocy? Zostawcie
    Lukasa i poszukajcie konkurencji. Ja szukam czegoś innego.

    m.

  • 2. Data: 2006-04-03 22:31:34
    Temat: Re: Lukas - niewarto!
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 4 Apr 2006 00:08:16 +0200 "chillin" <n...@n...pl> wrote:

    > Chcecie robić przelewy w nocy? Zostawcie
    > Lukasa i poszukajcie konkurencji. Ja szukam czegoś innego.

    doba ma 24h a ty marudzisz że bank nie działa przez 2.
    w inteligo i citi jest podobnie, tylko że u nich to jest zupełnie normalne.
    a jak dla mnie to Lukas to jest bardzo wydajny i wiarygodny wpłatomat :-)

  • 3. Data: 2006-04-03 22:53:17
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    anonim <***com@mail.com> napisał(a):

    > doba ma 24h a ty marudzisz że bank nie działa przez 2.

    Ja tam po części rozumiem człowieka, bo tak przed północą lub chwilę po, jak
    reszta domowników pójdzie spać, mam czas na zajrzenie na konto i zrobienie
    przelewów.
    Tyle że akurat ostatnio odnotowałem znaczne skrócenie czasu konserwowania
    się Lukasa, że wręcz udaje mi się z niego bezproblemowo korzystać. Choćby
    teraz jeszcze pierwszej nie ma a już działa. Jeszcze z miesiąc &#8211; dwa
    wcześniej mogłem spokojnie iść spać, bo przed trzecią nie było co próbować.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2006-04-04 06:51:13
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "chillin" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Żal mi histori konta od listopada 2001. Ale zmienię bank.

    Chciałeś trafićdo ksiegi rekordów Ginesa z najdłuższą historią konta? Bo
    nie łapie czego tu może być żal?

    Ja mam konto od co najmniej 15 lat w BZ a w zasadzie w BZWBK (nie żeby ten
    bank był dobry - jest tragiczny ale ja jestem mało wymagający). Czy
    powinienm sie cieszyc że mam taką długą historię konta?

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2006-04-04 10:42:15
    Od: Krzysztof <b...@a...com.pl>

    > Ja mam konto od co najmniej 15 lat w BZ a w zasadzie w BZWBK (nie żeby
    > ten bank był dobry - jest tragiczny ale ja jestem mało wymagający). Czy
    > powinienm sie cieszyc że mam taką długą historię konta?

    nie wiem co Ci się nie podoba w BZWBK ja mam w nim 3 konta (dwóch firm i
    prywatne) i jestem zadowolony
    nie ma w zasadzie problemu z konserwacją, jest ona sporadycznie a
    przynajmniej taka odczuwalna dla użytkownika,
    a do oddziału nie chodzę wcale

    pozdr
    k)

  • 6. Data: 2006-04-04 12:17:04
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski.usun_to@i_to.tez.gmail.com>

    Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > nie ma w zasadzie problemu z konserwacją, jest ona sporadycznie a
    > przynajmniej taka odczuwalna dla użytkownika,

    Ja zamknąłem tam konto po wprowadzeniu ubezpieczeń do kart.
    Nie chodziło mi o same ubezpieczenia a o tryb załączenia ich...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2006-04-04 12:52:47
    Od: "P.I.T.E.R." <g...@g...pl>

    W artykule news:op.s7hb0p0re8xw7u@krzysztof,
    niejaki(a): Krzysztof z adresu <b...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie ma w zasadzie problemu z konserwacją, jest ona sporadycznie a
    > przynajmniej taka odczuwalna dla użytkownika,

    Ja nie mam nic do BZ WBK poza jedną sprawą, o której już pisałem na
    grupie. Otóż denerwują mnie opóźnienia w księgowaniu operacji
    wykonanych kartami. Ciekawa sprawa, że sprawdzanie salda w bankomacie
    podaje dobre saldo, a na aktualizację w Internecie trzeba czekać kilka
    dni :-(

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 8. Data: 2006-04-04 14:15:55
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-04 08:51, kiedy gg zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > Chciałeś trafićdo ksiegi rekordów Ginesa z najdłuższą historią konta? Bo
    > nie łapie czego tu może być żal?

    Lukas ma to do siebie, że stałym klientom oferuje cokolwiek bardziej
    preferencyjne kredyty. Właśnie wyjąłem ze skrzynki kolejną zachętę dla
    klientów Lukasa. Punkt wyjścia - stałe wpływy na konto przez ostatnie 6
    miesięcy i stały dochód w określonej wysokości.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 9. Data: 2006-04-04 17:35:02
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 3 Apr 2006 22:53:17 +0000 (UTC) "Tomasz Opalski"
    <o...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Ja tam po części rozumiem człowieka, bo tak przed północą lub chwilę po, jak
    > reszta domowników pójdzie spać, mam czas na zajrzenie na konto i zrobienie
    > przelewów.

    a nie można wstać wcześniej i zrobić tego rano? :-)

  • 10. Data: 2006-04-04 19:39:20
    Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>

> [...]
    > odstawanie w kolejkach? Okej, to Wasz bank. Chcecie robić przelewy w nocy?
    > Zostawcie Lukasa i poszukajcie konkurencji. Ja szukam czegoś innego.

    Szerokiej drogi. Ja zostaję. Czasami dają ciała, ale i tak ich lubię. Moje
    koszty związane z prwadzeniem konta wynoszą 0 zł, do tego bankomat przy
    wejściu do klatki. Nikt nie da mi lepszych warunków.

    Pozdrawiam,
    DJ