    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i w
    Date: Tue, 20 Jan 2004 11:38:35 +0100

    > W tym momencie może twierdzić, że zapomniał haseł, pinów itp. i próbować
    dysponować kontem. Podobno >zdarza się też, że klienci zapominają nr
    rachunku!!! Wtedy też są sprawdzani prze mlinię, ale przecież to >wszysko
    jest w tej umowie i potwierdzeniu otwarcia konta!!!

    W takiej sytuacji (zapomnienie) mlinia oddzwania na podany we wniosku nr
    telefonu. Czy koleżanka zgubiła też wszystkie telefony ;-))) ?

    > Konto o którym mowa zostało już zamknięte, ale jest problem, czy wobec
    powyższego zakładać tam konto >jeszcze raz???

    Zakładać.

    >A jeżeli przesyłka znowy będzie naruszona?

    Zrobić "dym" na poczcie.

    >A jeżeli ktoś zadzwoni i bedzie próbował dowiedzieć się o nowy nr konta?

    Jak pozna numer konta, to będzie mógł co najwyżej trochę pieniędzy
    wpłacić/przelać.

    > Jeżeli ktoś dysponuje wszystkimi danymi osobowymi, to jak wygląda w
    praktyce weryfikacja kto jest kto???

    Musi znać jeszcze identyfikator i hasło (telefon) lub identyfikator, hasło i
    hasła jednorazowe (net). W wątpliwych przypadkach (jak zadzwoni i powie, że
    zapomniał haseł) musi mieć jeszcze dostęp do Twojego telefonu.

    > Chyba mi się przestały podobać banki interentowe...

    Niby dlaczego? Dlatego, że klej na kopercie puścił, albo poczta zawaliła
    sprawę?

    > Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma
    takiego w którym podpisuję się ją >osobiście w jakimś oddziale???

    Osobiście możesz sobie załozyć Inteligo (placówki PKO BP)

    > Co byście zrobili w takiej sytuacji???

    Zależy jak wyglądała ta koperta.

    > Jak to wygląda jeśli chodzi o GIODO (ta otwarta koperta)?

    I co? Zgłosisz GIODO, że dostałeś otwartą przesyłkę pocztową ;-))) ? Może od
    razu leć na policję ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn