  • 1. Data: 2006-11-26 12:38:16
    Temat: mBank - oplaty za hasla jednorazowe
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Nie widzialem jeszcze na grupie. Jezeli przegapilem to przepraszam.

    W mB pracownicy pytaja sie
    klientow czy chcieliby placic za liste hasel jednorazowych.
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    79714&t=779714&sr=dd&pn=1

    Swoja droga to dziwne pytac sie klienta czy bedzie zadowolony, jezeli
    bedzie placil za cos co dotychczas mial za darmo i nic w zamian
    nie dostanie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-11-26 21:21:13
    Temat: Re: mBank - oplaty za hasla jednorazowe
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <k...@k...de> wrote:
    > Swoja droga to dziwne pytac sie klienta czy bedzie zadowolony, jezeli
    > bedzie placil za cos co dotychczas mial za darmo i nic w zamian
    > nie dostanie.

    Dostanie darmowe hasla SMSowe :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-11-26 21:36:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 22:21:13 +0100,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > Dostanie darmowe hasla SMSowe :)

    Do których działania niezbędny jest zasięg GSM. To tak, żeby niektórym
    przypomnieć.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 4. Data: 2006-11-26 21:45:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Do których działania niezbędny jest zasięg GSM. To tak, żeby niektórym
    > przypomnieć.

    Ile % powierzchni PL jest poza tymże zasięgiem? Obawiam się, że w tych
    miejscach może być ciężko z dostępem do internetu. :-)))

  • 5. Data: 2006-11-26 22:00:02
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):
    > Ile % powierzchni PL jest poza tymże zasięgiem? Obawiam się, że w tych
    > miejscach może być ciężko z dostępem do internetu. :-)))

    Zauważcie że sporo klientów korzysta z mBanku z zagranicy. W roamingu nie
    zawsze dochodzą smsy.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 6. Data: 2006-11-26 22:05:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 22:45:34 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Ile % powierzchni PL jest poza tymże zasięgiem? Obawiam się, że w tych
    > miejscach może być ciężko z dostępem do internetu. :-)))

    Poszukaj w archiwum. Pisałem już na ten temat. IZTCW to się nic nie
    zmieniło. Poza tym przeczytałem sobie ten wątek. Argument o
    opóźnieniach/niedziałaniu jest najczęstrzy. Wziął się z powietrza ?

    KJ

  • 7. Data: 2006-11-26 22:22:20
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Ile % powierzchni PL jest poza tymże zasięgiem? Obawiam się, że w tych
    > miejscach może być ciężko z dostępem do internetu. :-)))

    Wewnatrz budynkow, zwlaszcza kanciapy roznej masci adminow - bardzo
    czesto jest tam internet a gsm celowo, lub przy okazji nie dociera...

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2006-11-26 22:23:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sinus napisał(a):

    > Zauważcie że sporo klientów korzysta z mBanku z zagranicy. W roamingu nie
    > zawsze dochodzą smsy.

    Jako, że temat GSM nie jest mi obcy, pozwolę sobie zaprotestować.
    Zdecydowana większość o ile nie wszystkie sieci będące partnerami
    roamingowymi polskich sieci GSM jak najbardziej obsługują SMSy.
    Niedochodzenie SMSów w roamingu to jakieś urban legend.

  • 9. Data: 2006-11-27 10:11:19
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ile % powierzchni PL jest poza tymże zasięgiem? Obawiam się, że w tych
    > miejscach może być ciężko z dostępem do internetu. :-)))

    Znam pare miejsc w centrum Krakowa gdzie jest spory problem z zasiegiem
    zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz budynkow

    Pzdr
    Nco

  • 10. Data: 2006-11-27 10:34:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Do których działania niezbędny jest zasięg GSM. To tak, żeby niektórym
    > przypomnieć.

    I włączony roaming za granicą. Ludzie często zapominają o tym, że w
    nowej aktywacji wypada to zrobić.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/