  • 1. Data: 2006-11-26 14:47:00
    Temat: Millennium autoryzacja kart - powariowali ??
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Witajcie,

    Jako, że któryś raz z kolei "nadziałem" się w nocy (godziny różne,
    zawsze jednak po północy, zwykle w weekend) na niemożność autoryzacji KK
    Millennium VISA Classic, zadzwoniłem na TeleMillennium i zażądałem
    wyjaśnień. I oto co usłyszałem. Uwaga, proszę trzymać się krzeseł.

    "Przetwarzanie kartowe" wg zapewnień konsultantki trwa CODZIENNIE od
    godziny 17, skutkuje brakiem autoryzacji kart płatniczych. A trwać może
    wg zapewnień konsultantki różnie, do 20, do 22, a nawet do nocy, jak
    miało to miejsce właśnie dziś. W weekendy może być jeszcze dłuższe. W
    skrócie - jest to loteria.

    Czy tam ktoś na głowę upadł, czy też konsultantce się coś pomerdało?
    Własnym uszom nie wierzyłem i specjalnie poprosiłem o powtórzenie, ale
    niestety słuch mnie nie okłamał.

    Dodam, że Millennium w ŻADNYCH materiałach nie informuje o jakichkolwiek
    regularnych przerwach w autoryzacji kart płatniczych, nie informuje
    nawet o jakichś planowanych działaniach
    modernizacyjnych/konserwacyjnych, które by skutkowały brakiem
    autoryzacji kart płatniczych (a jakieś przerwy chyba muszą być?).

    Bez oficjalnej reklamacji chyba się nie obędzie, bo to zakrawa przecież
    na kpinę. Ale piszę najpierw tutaj - czy koleżeństwo ma może jakieś
    doświadczenia w przedmiotowej sprawie?

    Tej nocy już w ogóle był hardcore - mBank był się modernizował, Inteligo
    (a ściślej Euronet) było się konserwowało (obie uciążliwości wcześniej
    zapowiedziane), Millennium odrzuca, botak. Trzy karty różnych banków, w
    tym jedna wypukła i nie można spokojnie wyjść na miasto. Dobrze, że
    próbowałem zatankować na stacji samoobsługowej, bo gdybym najpierw nalał
    paliwo, to chyba czekałbym do teraz kto pierwszy skończy przetwarzać...
    ..rwa mać...

  • 2. Data: 2006-11-26 16:30:13
    Temat: Re: Millennium autoryzacja kart - powariowali ??
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

> [...]
    > wg zapewnień konsultantki różnie, do 20, do 22, a nawet do nocy, jak
    > miało to miejsce właśnie dziś. W weekendy może być jeszcze dłuższe. W

    Zbudziles bidulke to ci naopowiadala co jej sie snilo...;-)
    Bzdury i tyle.

> [...]
    > modernizacyjnych/konserwacyjnych, które by skutkowały brakiem
    > autoryzacji kart płatniczych (a jakieś przerwy chyba muszą być?).

    Oczywiscie ze informuje o biezacych konserwacjach sa na stronie logowania do
    Millenetu.
    Z tym, ze jakis geniusz ostatnia informacje ukryl dopiero na drugim ekranie -
    tym ktory widac po podaniu Millekodu a przez podaniem Hasla...
    Pomysl istotnie interesujacy...;-)

    > Tej nocy już w ogóle był hardcore - mBank był się modernizował, Inteligo
    > (a ściślej Euronet) było się konserwowało (obie uciążliwości wcześniej
    > zapowiedziane), Millennium odrzuca, botak.

    Nie "bo tak" tylko dlatego, ze tej nocy (z soboty na niedziele) Mille tez
    sie modernizowalo. A komunikatu pewnie nie widziales z przyczyn opisanych
    wyzej.

    > ...rwa mać...

    Szklanke wody polecam...:-)

    Slawek

  • 3. Data: 2006-11-26 22:32:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Zbudziles bidulke to ci naopowiadala co jej sie snilo...;-)
    > Bzdury i tyle.

    No no, w Millennium można spać o 14 godzinie? Aż żałuję, że już u nich
    nie pracuję. ;-)
    O tej godzinie dzwoniłem, jakoś nie lubię dzwonić w nieludzkich
    godzinach, nawet jeżeli linia jest 24h/dobę, o ile nie muszę.
    W każdym razie sprawiała wrażenie pewnej tego, co mówi. Nic, jutro
    spróbuję ponownie, ciekawe czego się dowiem.

> [...]
    > Z tym, ze jakis geniusz ostatnia informacje ukryl dopiero na drugim ekranie -
    > tym ktory widac po podaniu Millekodu a przez podaniem Hasla...

    Czyli zawsze było na głównej stronie www.millenet.pl? W aktualnościach?
    Bo nie ma odrębnej strony do logowania. :-)

    Weź napisz do mnie na priv, o ile nie zapomnisz, jak zauważysz znowu
    taki komunikat, bo millekartę mam już od paru miesięcy, a komunikatów
    nie widziałem w ogóle. :-)
    Za to na braki autoryzacji zdarzyło mi się już nadziać dwa razy...

    > Szklanke wody polecam...:-)

    Ty mi kurna nie mów o wodzie. A jakbym właśnie kończył posiedzenie w
    jakiejś knajpie, co dość często zdarza mi się w weekendowe noce? :-/

  • 4. Data: 2006-11-27 09:13:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Slawek Kos napisał(a):

    > Nic, jutro
    > spróbuję ponownie, ciekawe czego się dowiem.

    Chyba sie nie spodziewasz, ze tego samego...(?)
    ;-)

    > Czyli zawsze było na głównej stronie www.millenet.pl? W aktualnościach?

    Tak

    > Bo nie ma odrębnej strony do logowania. :-)

    Jak nie ma jak jest?
    Ta na której się logujesz ;-)

    > Weź napisz do mnie na priv, o ile nie zapomnisz, jak zauważysz znowu
    > taki komunikat, bo millekartę mam już od paru miesięcy, a komunikatów
    > nie widziałem w ogóle. :-)

    Chyba rzadko zaglądasz, przez parę miesiecy to były na mur.

    > Za to na braki autoryzacji zdarzyło mi się już nadziać dwa razy...

    Ja mam ich karte 6 lat i jeszcze mi sie nie udalo.

    > Ty mi kurna nie mów o wodzie. A jakbym właśnie kończył posiedzenie w
    > jakiejś knajpie, co dość często zdarza mi się w weekendowe noce? :-/

    To bylbys (mam nadzieje) w dobrym nastroju...;-))

    Slawek

  • 5. Data: 2006-11-30 15:23:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Chyba rzadko zaglądasz, przez parę miesiecy to były na mur.

    Teraz po wpisaniu multikodu jest coś takiego:

    2006-11-30 14:00
    UWAGA !
    W związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi system Millenet nie
    będzie dostępny dla użytkowników we czwartek, 30 listopada 2006 od godz.
    22.00 do godz. 2.00 w piątek 1 grudnia 2006.
    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Ar ju siur, że w tym samym miejscu jest też o przerwach w autoryzacji
    kart? Bo niedostępność millenetu to mnie - szczerze mówiąc - mało
    obchodzi. :-)

  • 6. Data: 2006-11-30 19:13:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

> [...]

    > Ar ju siur, że w tym samym miejscu jest też o przerwach w autoryzacji
    > kart? Bo niedostępność millenetu to mnie - szczerze mówiąc - mało

    Aj em siur, że nie pisałem jakoby to było w tym miejscu...;-)
    Ten wybryk z pisaniem na drugim ekranie zdarza się dopiero po raz drugi i
    oba przypadki w ciagu tygodnia...

    Moze dorobili sobie taka ideologie ze o przerwach w dostepie do produktów
    pisza na pierwszym ekranie a o przerwach w dostepie do Millenetu na
    drugim....

    Slawek