  • 1. Data: 2006-11-26 12:08:08
    Temat: Przelewy zagraniczne w mBanku
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Właśnie zauważyłem, że w mBanku pojawiła się możliwość wysyłania
    przelewów zagranicznych. Miło :)

    Poza tym przy dostępnych środkach pojawiła się nazwa waluty - co by
    sugerowało zamiar wprowadzenia kont walutowych. Miło by było :)

    P.

  • 2. Data: 2006-11-26 12:22:28
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne w mBanku
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-11-26, Paszczak <s...@h...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Poza tym przy dostępnych środkach pojawiła się nazwa waluty - co by
    > sugerowało zamiar wprowadzenia kont walutowych. Miło by było :)

    Halo, pobudka - na liscie o tym od tygodnia sie trabi :)

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

  • 3. Data: 2006-11-26 12:27:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Tomasz Roskal <t...@g...pl> napisał(a):

    > Halo, pobudka - na liscie o tym od tygodnia sie trabi :)
    >
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

    Na liscie się trąbi a w mBanku można zlecić przelew zaggraniczny tylko się
    nie mozna dowiedzieć ile to kosztuje...;-)
    Slawek

  • 4. Data: 2006-11-26 13:41:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Slawek Kos <s...@g...pl> w

    > Na liscie się trąbi a w mBanku można zlecić przelew zaggraniczny tylko się
    > nie mozna dowiedzieć ile to kosztuje...;-)

    A nie tyle ile napisali w TOiP? ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2006-11-26 16:20:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Slawek Kos <s...@g...pl> w

    > A nie tyle ile napisali w TOiP? ;>

    W ktorej TOiP?
    W tej co sie do niej mozna doklikac z glownej strony nic nie napisali.
    Czyli 0,00zl? Nawet przy wyborze opcji pokrywania wszystkich kosztow przez
    nadawce?

    Slawek

  • 6. Data: 2006-11-26 16:51:34
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Slawek Kos <s...@g...pl> w

    > W ktorej TOiP?

    IMHO tej: <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.htm
    l>

    > W tej co sie do niej mozna doklikac z glownej strony nic nie napisali.

    SOA#1

    > Czyli 0,00zl?

    0,5 lub 2

    ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-11-26 18:50:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
    > Halo, pobudka - na liscie o tym od tygodnia sie trabi :)
    >
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

    No dobra, zgodnie z zapowiedzią dzisiaj włączyli :)

    P.

  • 8. Data: 2006-11-27 07:21:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> w

    > Slawek Kos <s...@g...pl> w

    > IMHO tej: <http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.htm
    l>

    I jest nowa TPiO:

    Dokonanie przelewu zagranicznego:
    0,25% kwoty przelewu min 20 zł, max 200 zł

    Dokonanie przelewu walutowego do innych banków krajowych:
    0,25% kwoty przelewu min 20 zł, max 200 zł

    Przyjęcie przelewu z zagranicy o zł

    Zwrot za granicę nie podjętej kwoty przelewu zagranicznego:
    0,50% kwoty przelewu, min 10 zł, max 50 zł

    Zwrot przez Klienta kosztów pobranych przez Bank zagraniczny z tytułu
    podania błędnych danych:
    Równowartość kosztów naliczonych przez bank zagraniczy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]