  • 11. Data: 2003-10-15 21:28:10
    Temat: Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmk9d5$uir$...@t...icpnet.pl,
    Marcin <n...@i...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bmk911$u5f$1@topaz.icpnet.pl...

    http://www.idea.pl/portal/map/map/services?serviceId
    =19623&target=SC_CONTACT

    > Do Lukaslinia bezpłatna 0800660011

    Dzieki wielkie :)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-10-16 07:49:14
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Sorry, ale to jest katorga. U mnie kazda strona Idei laduje sie 2 minuty,
    > wiec nigdy nic nie moge znalezc.

    W dziale usługi jest usługa 'infolinie i serwisy audioteksowe'.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-10-16 09:24:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <bmk6vs$qdo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    dnia Wed, 15 Oct 2003 21:23:24 +0200, Marek Madej wstukał(a)

    > Można również dzwonić na 8001xxxxx-8006xxxxx. Za darmo!
    > Więc Inteligo, VW i Pekao można "obsługiwać" przez komórkę zupełnie za
    > darmo. Warto, by o tym wiedzieli klienci tych banków (jakich jeszcze?)
    > posiadający komórki w Idei.

    VW - działa
    Pekao - "z tego obszaru numer jest nieosiągalny" (Warszawa - Sielce)

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555 See X-Email
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555 if you want to

  • 14. Data: 2003-10-16 09:31:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:c5ozr4sppvdb.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > VW - działa
    > Pekao - "z tego obszaru numer jest nieosiągalny" (Warszawa - Sielce)

    Spróbuj z zerem, jeśli dzwonisz bez zera, albo bez zera, jak dzwonisz z
    zerem :-)

    I zgłoś do b...@i...pl. Bo ten numer powinien działać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 15. Data: 2003-10-16 09:37:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.idea.pl/portal/map/map/services?serviceId
    =19623&target=SC_CONTACT

    > Do Lukaslinia bezpłatna 0800660011

    Super! Fajnie, że w razie czego nie trzeba szukać budek tel. :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-10-16 10:14:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://www.idea.pl/portal/map/map/services?serviceId
    =19623&target=SC_CONTACT

    > Super! Fajnie, że w razie czego nie trzeba szukać budek tel. :-)

    O tym już jest głośno od jakiegoś czasu, gdzie wyście to wszyscy przespali
    ??
    :-)

  • 17. Data: 2003-10-16 12:57:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmlr1i$k2t$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > O tym już jest głośno od jakiegoś czasu, gdzie wyście to wszyscy
    > przespali ??

    Oj, nie kazdy jest guru pl.misc.telefonia.gsm czy cos takiego ;)
    Idea jakos nie zawiadamiala.

    Ja tam prawie nie uzywam komorki. Moze teraz czasem uzyje za darmo :)

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-11-07 18:11:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bmloi7$d9l$1@news.onet.pl>
    dnia 2003-10-16, Wojciech Nawara wstukał(a)

> [...]
    > wiadomości news:c5ozr4sppvdb.dlg@int15priv.dyndns.org...
    > Spróbuj z zerem, jeśli dzwonisz bez zera, albo bez zera, jak dzwonisz z

    Po 2 tygodniach sprawa się wyjasniła: PeKaO nie wyraziło zgody na
    połączenia z sieci IDEA (o innych nie wiem).
    Ale najlepsze jest, że na mój mail z pytaniem po 4 dniach dostałem
    odpowiedź z prośbą o nr telefonu i hasło (abo) lub nr tel i pin2 (POP).
    Odesłałem i zapadła martwa cisza. Wczoraj zadzwoniłem pod *22 i bez
    zbytnich korowodów (jakies trzy minuty -sprawdzenie na komórce IDEOBOK-a
    plus kontak rzeczonego z działem technicznym) uzyskałem wreszcie
    powyższe info.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 19. Data: 2003-11-07 22:18:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:qjwvbnmmig3l.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Po 2 tygodniach sprawa się wyjasniła: PeKaO nie wyraziło zgody na
    > połączenia z sieci IDEA (o innych nie wiem).

    Bzdura. Działa i działać powinno. Ktoś coś źle skonfigurował i z zerem na
    początku szło, a bez nie. U mnie już poprawili.

    > Ale najlepsze jest, że na mój mail z pytaniem po 4 dniach dostałem
    > odpowiedź z prośbą o nr telefonu i hasło (abo) lub nr tel i pin2 (POP).

    PUK chciałeś napisać.

> [...]
    > zbytnich korowodów (jakies trzy minuty -sprawdzenie na komórce IDEOBOK-a
    > plus kontak rzeczonego z działem technicznym) uzyskałem wreszcie

    Kolejna bzdura made by BOK Idei. :-)

    Nie przejmuj się tym, obsługa klienta w PTK jak zwykle leży i kwiczy.

  • 20. Data: 2003-11-07 22:21:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejna bzdura made by BOK Idei. :-)

    Poza tym - nawet Pekao SA na swoim wuwuwuwie informuje, że z Idei dzwonić na
    0800.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara