  • 21. Data: 2003-11-08 07:34:11
    Temat: Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:boh5tj$1sr$1@news.onet.pl>
    dnia 2003-11-07, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > Poza tym - nawet Pekao SA na swoim wuwuwuwie informuje, że z Idei dzwonić na
    > 0800.

    Jakiś bliższy namiar, bo jedyne co znalazłem to: http://42.pl/url/n8
    i tam wyraźnie stoi, że 0800 jest dla stacjonarnego.
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 22. Data: 2003-11-08 08:06:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:jdnzpm5agqdu.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Jakiś bliższy namiar, bo jedyne co znalazłem to: http://42.pl/url/n8
    > i tam wyraźnie stoi, że 0800 jest dla stacjonarnego.

    Przypominam, że zaczęło się od rozmowy o Teleserwisie Pekao - nie o
    TelePekao24.

    TelePekao faktycznie jest zablokowany. Co prawda logika jest dla mnie
    niezrozumiała - na stronie Teleserwisu wyraźnie piszą, że z Idei dzwonić na
    0800, a TelePekao blokują... Tym bardziej, że opłata ponoszona przez klienta
    usługi infolinia ulgowa 0801 jest identyczna - obojętne, czy użyszkodnik
    dzwoni ze stacjonarnego, czy z komórki.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-11-08 08:33:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:boi86m$kht$1@news.onet.pl>
    dnia 2003-11-08, Wojciech Nawara wstukał(a)

> [...]
    > wiadomości news:jdnzpm5agqdu.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Przypominam, że zaczęło się od rozmowy o Teleserwisie Pekao - nie o

    Mea culpa, że nie napisałem wyraźnie, chociaż można się było łatwo
    domyślić (chodziło o darmowe połączenie z idei, a Teleserwis takowym nie
    jest)

> [...]
    > usługi infolinia ulgowa 0801 jest identyczna - obojętne, czy użyszkodnik

    Doczytałem do końca opis * przy 0800

    <q>
    *W czasie promocji PTK Centertel zastrzega sobie prawo zmiany cen i
    zasad dostępu do serwisów, w każdej chwili bez podawania przyczyn. PTK
    Centertel nie odpowiada za zawartość serwisów. W przypadku, gdy
    właściciel numeru odmówi zgody na dostęp do serwisu z sieci Idea,
    wówczas numer ten zostanie zablokowany. PTK Centertel nie ponosi
    odpowiedzialności za brak dostępu do takich serwisów.
    </q>

    i wygląda, że dla użyszkodników trwa promocja na 0800, a klient jest
    łupany (jak nie zablokuje), bo w końcu PTK chyba nie robi tego za free.

  • 24. Data: 2003-11-08 08:48:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 0800, a TelePekao blokują... Tym bardziej, że opłata ponoszona przez
    klienta
    > usługi infolinia ulgowa 0801 jest identyczna - obojętne, czy użyszkodnik
    > dzwoni ze stacjonarnego, czy z komórki.

    Tfu, tu miało być:

    Tym bardziej, że opłata ponoszona przez klienta
    usługi infolinia darmowa 0800 jest identyczna - obojętne, czy użyszkodnik

  • 25. Data: 2003-11-08 08:49:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:og6yu3fuk8h8.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Mea culpa, że nie napisałem wyraźnie, chociaż można się było łatwo
    > domyślić (chodziło o darmowe połączenie z idei, a Teleserwis takowym nie
    > jest)

    Jakto nie jest? 0800121881.

    > i wygląda, że dla użyszkodników trwa promocja na 0800, a klient jest
    > łupany (jak nie zablokuje), bo w końcu PTK chyba nie robi tego za free.

    Nie rozumiem o co Ci chodzi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 26. Data: 2003-11-08 08:50:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tym bardziej, że opłata ponoszona przez klienta
    > usługi infolinia darmowa 0800 jest identyczna - obojętne, czy użyszkodnik
    > dzwoni ze stacjonarnego, czy z komórki.

    Dodam jeszcze - żeby nie było niejasności - klient w znaczeniu abonent
    usługi - czyli firma posiadająca dany numer 0800.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 27. Data: 2003-11-08 09:37:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:boialt$opg$2@news.onet.pl>
    dnia 2003-11-08, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości news:og6yu3fuk8h8.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Jakto nie jest? 0800121881.

    Wyjątki (opłaty zgodne z obecnie obowiązującym cennikiem IDEA)

    800 121 881 (Teleserwis PKO S.A.)
    wg posiadanego planu taryfowego, jak za połączenia do innych sieci

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi...

    IMO "abonament" ;) usługi (w znaczeniu takim jak napisałeś w Message-ID:
    <boiaod$ovd$1@news.onet.pl>) albo dopłaca PTK za połączenia z sieci IDEA
    na swoje 0800, albo odmawia przyjmowania takich połączeń. Ponadto z
    cennika wyraźnie wynika, że jest "jakaś" promocja dla użytkowników i
    ceny połączeń mogą się zmienić. Tak czy siak PTK nie będzie w plecy.

  • 28. Data: 2003-11-08 09:52:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:6fb1pp0xpc6l.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Wyjątki (opłaty zgodne z obecnie obowiązującym cennikiem IDEA)
    >
    > 800 121 881 (Teleserwis PKO S.A.)
    > wg posiadanego planu taryfowego, jak za połączenia do innych sieci

    Mea culpa. Zapomniałem o tym. Ale już tłumaczę co i jak, bo to wymaga
    poznania historii tego numeru w Idei. :-)

    Najpierw wprowadzono ten numer do sieci stacjonarnych. Później do Idei - ale
    tylko do oferty abonamentowej - Idea 50/150. Było to połączenie normalnie
    płatne - to znaczy wliczane do pakietu bezpłatnych minut, a po wykorzystaniu
    taryfikowane jak każde inne. I tak zostało - w każdej nowej ofercie numer
    ten był tak samo płatny.

    W POPie początkowo był niedostępny. Później wprowadzono go do oferty POP -
    ale ktoś się zagalopował i dodał do cennika POP, że to numer bezpłatny. No i
    do teraz w POPie on jest bezpłatny - zgodnie z cennikiem. :-)

    Notabene twórcy Teleserwisu to są naprawdę mocarze - spróbujcie wybrać cyfrę
    1 i czekać. Timeout wystąpi po jakichś piętnastu minutach połączenia... To
    ja już wiem, dlaczego Pekao musi zbierać takie opłaty za usługi...

    > IMO "abonament" ;) usługi (w znaczeniu takim jak napisałeś w Message-ID:
    > <boiaod$ovd$1@news.onet.pl>) albo dopłaca PTK za połączenia z sieci IDEA
    > na swoje 0800, albo odmawia przyjmowania takich połączeń. Ponadto z

    Klient usługi infolinia darmowa 0800 płaci tyle samo za minutę połączenia
    przychodzącego z telfonów stacjonarnych, jak i Idei. Płaci TP. A TP ma umowę
    z Ideą. Ile z tego dostaje PTK i czy - tego już nie wiem.

    > cennika wyraźnie wynika, że jest "jakaś" promocja dla użytkowników i
    > ceny połączeń mogą się zmienić.

    Promocja polega na tym, że nie jest to oferta wprowadzona na stałe do
    cennika. Ale pewnie niedługo będzie.

    > Tak czy siak PTK nie będzie w plecy.

    Nie widzę powodu, dla którego mogłoby lub powinno być.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara