  • 11. Data: 2002-02-18 14:41:27
    Temat: Re: mBank mSax&Love
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > START--->Programy--->Akcesoria---> Rozrywka----> Odtwarzacz CD Audio
    > Lub po prostu dwa razy play w CD romie (z reguły ma dwa przyciski) - tylko
    > wtedy, trzeba mieć odpowiedni kabelek do podłączenia CD-ROMu z kartą
    > muzyczną, lub wetknąć słuchawki z przodu CDROM'u

    A ja mialem problem w Laptopie z ME :)
    Ma Win Media Player, przycisku nie ma, a nie wiedziec czemu nie chcial
    czytac plyty jako CD.
    Dopiero potem jak wylaczylem i po jakims czasie spojrzalem - zadzialalo :)

  • 12. Data: 2002-02-18 20:38:56
    Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > czytac plyty jako CD.
    > Dopiero potem jak wylaczylem i po jakims czasie spojrzalem -
    ----

    Rakeem, Camokiller i AMRA

    bardzo wielkie dzięki.

    Jeszcze nie próbowałam (zaraz to zrobię)
    ale też mam laptop, i na razie wchodzi w rachubę
    sposób AMRY - chyba.
    Jeszcze raz THX

    :))

    --
    Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

  • 13. Data: 2002-02-19 09:01:38
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    rakeem wrote:

    > ja z tego wychodzilem przez ctrl+alt+delete (nie znalazlem zadnego
    > "wyjscia")

    Ja znalazłem po kilku minutach klikania - te kolorowe kwadraciki po
    lewej u dołu...