  • 1. Data: 2002-02-15 22:44:03
    Temat: oprocentowanie inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Ktoś tutaj pisał o tym, że nowe oprocentowanie inteligo będzie liczone od
    każdego z rachunków osobno - to znaczy, że gdybym miał na każdym rachunków
    po 4000 PLN, to i tak nie będę miał podwyższonego oprocentowania.

    Dzwoniłem w tej sprawei do inteligo, sprawa została skonsultowana z
    przełożonymi i informacją ze strony www i dowiedziałem się, że zależy to od
    salda całości konta, a nie tylko każdego z rachunków...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-15 22:55:20
    Temat: Re: oprocentowanie inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4k31l$64s$1@news.onet.pl...

> [...]
    od
    > salda całości konta, a nie tylko każdego z rachunków...

    ... hmmm... ale teraz wydaje mi się, że zrobiono mnie w bambuko...

    Sprawę oczywiście wyjaśnię do końca...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-02-15 23:09:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ... hmmm... ale teraz wydaje mi się, że zrobiono mnie w bambuko...
    >
    > Sprawę oczywiście wyjaśnię do końca...

    no cholera - ciekaw jestem kto bedzie takie kwoty trzymal w takim banku :)
    Szczegolnie jak dojdzie belkowe...
    toz ja wole BZBK internetowa na 9% (nominalne) dla kazdej sumy (>1000 zl)

  • 4. Data: 2002-02-16 13:50:27
    Od: <b...@k...net.pl>

    inteligo na 9,1% (nominalne) dla kazdej sumy (>2500 zl)

  • 5. Data: 2002-02-16 18:20:27
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Już za późno !
    Subskrypcja trwała do 30 listopada 2001