  • 1. Data: 2002-02-15 22:06:47
    Temat: emax lokata
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    Witam

    Do wakacji jest troszke czasu jeszcze i chce zeby moje pieniazki ciezej
    popracowaly. Mysle nad emax lokata, ale mam pytanie bo ja bym chcial zalozyc
    na 3 miesiace. Zakladam ze mam 8000 zl i biore te lokate na rok i po 3
    miesiacach dostane pierwsze odsteki i wtedy tez likwiduje te lokate lub
    ewentualnie zostawiam niech 1000 zeta tam dolezy do konca.

    Czy ja dostane za te 3 miesiace oprocentowanie 11,60 ??

  • 2. Data: 2002-02-16 14:09:20
    Temat: Re: emax lokata
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    Użytkownik "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie zostawiam niech 1000 zeta tam dolezy do konca.
    >
    > Czy ja dostane za te 3 miesiace oprocentowanie 11,60 ??

    Może tak, a może nie - oprocentowanie jest zmienne.

    --
    t...@p...fm

  • 3. Data: 2002-02-16 18:57:17
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    chodzi mi o to ze nie moge powiedziec ze zerwalem lokate i nic nie dostaje ?

  • 4. Data: 2002-02-16 19:23:59
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > chodzi mi o to ze nie moge powiedziec ze zerwalem lokate i nic nie dostaje
    ?
    Możesz zerwać lokatę i zachowujesz dotychczas wypłacone odsetki i jeszcze
    chyba większą część nowonaliczanych (odsyłam do regulaminu i
    http://info.mbank.com.pl/emax_lokata.html).

    --
    t...@p...fm