  • 1. Data: 2002-02-15 22:52:00
    Temat: mBank mSax&Love
    Od: "alk" <s...@b...pl>

    Jak wam sie podoba plyta Michala Urbaniaka "mSax&Love" dolaczona do Gazety
    Wyborczej?
    Dla mnie to byl mily prezent mBanku! Lepsze to niz Pizza. ;-)

    Pozdrawiam!
    alk

  • 2. Data: 2002-02-16 04:57:24
    Temat: Re: mBank mSax&Love
    Od: gajowy <s...@p...onet.pl>

    alk wrote:

    > Jak wam sie podoba plyta Michala Urbaniaka "mSax&Love" dolaczona do Gazety
    > Wyborczej?
    > Dla mnie to byl mily prezent mBanku! Lepsze to niz Pizza. ;-)

    Dla mnie ociekający tlustym lukrem ...shit.
    Rzecz w stylu Candy Dulpher czy Kenny G.
    Ale na Candy D. można przynajmniej z przyjemnością popatrzeć.
    Ale EOD bo NTG
    --
    pozdrawiam
    gajowy

  • 3. Data: 2002-02-16 09:02:45
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    alk wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > Jak wam sie podoba plyta Michala Urbaniaka "mSax&Love" dolaczona do Gazety
    > Wyborczej?
    > Dla mnie to byl mily prezent mBanku! Lepsze to niz Pizza. ;-)

    nie byl to prezent od mBanku (chodz przezen sponsorowany)
    mailo to na calu promowanie wizerunku firmy
    wiele firm juz dawalo plyty do GW i zawsze byl to mily prezent ;-)
    raptownie rosla rowniez sprzedaz gazety

    -----+
    + jelen - wasz czlowiek ! - dorobilem sie syganturki+
    + j...@j...prv.pl +
    -----+

  • 4. Data: 2002-02-16 14:04:41
    Od: "TheAnalize" <i...@p...onet.pl>

    >mailo to na calu promowanie wizerunku firmy
    Co nie zmienia faktu, ze plyta jest naprawde ciekawa

  • 5. Data: 2002-02-16 20:31:48
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Ciekawe czy to przypadek:

    M ichałur BAN ia K

  • 6. Data: 2002-02-16 21:08:10
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy to przypadek:
    > M ichałur BAN ia K

    Co?, ze zabrakło t pomiędzy ł i u ?:-)

  • 7. Data: 2002-02-17 14:29:02
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    alk wrote:

> [...]
    > Wyborczej?
    > Dla mnie to byl mily prezent mBanku! Lepsze to niz Pizza. ;-)

    zależy jaka Piz?a ;-), ale może być... moje dzieciątka pięknie przy tym
    pozasypiały

    bartec

  • 8. Data: 2002-02-17 19:25:53
    Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl>

    "Bartec" <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):
    /.../>

    > zależy jaka Piz?a ;-), ale może być... moje dzieciątka pięknie przy
    tym
    > pozasypiały
    ----
    Przepraszam za glupie /?/ pytanie,
    ale jak sie dostac do tych utworow ??
    czy to jest tlo prezentacji mbanku,
    i trzeba przetrwac to gadulenie zeby usluszec muzyke /?/
    czy tez mozna sie dostac do jakiegos menu
    lub spisu utworow ?

    na razie nie udalo mi sie, a prezentacje mb znam.
    dzieki za ewentualne sugestie
    :))

    --
    Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

  • 9. Data: 2002-02-17 21:30:24
    Od: rakeem <i...@p...onet.pl>

    >Przepraszam za glupie /?/ pytanie,
    >ale jak sie dostac do tych utworow ??

    ja z tego wychodzilem przez ctrl+alt+delete (nie znalazlem zadnego
    "wyjscia")

  • 10. Data: 2002-02-18 12:06:33
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Zowisia" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czy to jest tlo prezentacji mbanku,
    > i trzeba przetrwac to gadulenie zeby usluszec muzyke /?/
    > czy tez mozna sie dostac do jakiegos menu

    START--->Programy--->Akcesoria---> Rozrywka----> Odtwarzacz CD Audio
    Lub po prostu dwa razy play w CD romie (z reguły ma dwa przyciski) - tylko
    wtedy, trzeba mieć odpowiedni kabelek do podłączenia CD-ROMu z kartą
    muzyczną, lub wetknąć słuchawki z przodu CDROM'u

    Kamil
    c...@h...pl