  • 1. Data: 2002-02-15 23:18:44
    Temat: lukas - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Odbierałem ostatnio w oddziale lukasa kartę identyfikacyjną do
    ekonta założonego zdalnie.
    Naprawdę nie miałem czasu nawet sekundki i podpisałem w ciemno kartkę A4 -
    oświadczenie o tym, że odebrałem kartę identyfikacyjną.

    Mam pytanie - co tam było?

    Nie nabijajcie się, że nie czytam, co podpisuję, bo naprawdę nia miałem
    czasu ani sekundki do zmarnowania... Gdyby było to coś istotnego, na pewno
    bym tego nie zrobił...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-18 08:13:58
    Temat: Re: lukas - pytanie
    Od: p...@a...mat.uni.torun.pl (Jaroslaw Pytlinski)

    Dnia Sat, 16 Feb 2002 00:18:44 +0100, Wojciech Nawara napisal(a):
    >Mam pytanie. Odbiera?em ostatnio (...)
    >Naprawd? nie mia?em czasu nawet sekundki i podpisa?em w ciemno (...)
    >Mam pytanie - co tam by?o?

    sprzedales swoja dusze ... to byl cyrograf ;-)
    --
    pozdrawiam
    Jarek