  • 31. Data: 2003-10-22 08:32:48
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Widać, że ani czytać ze zrozumieniem nie potrafisz tego co się pisze,
    > no cóż... Aż mi wstyd że jesteśmy z tego samego Śląska.

    Jak ja uwielbiam te grupe :D

  • 32. Data: 2003-10-22 08:44:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bn5fbf$qct$1@news.onet.pl...

    > Jak ja uwielbiam te grupe :D

    No bo jak reagować na idiotę...

    Który dodatkowo ni z gruszki ni z pietruszki wyskakuje i prowokuje
    wmawiając, że 'opierniczałem za brak telefonu' Witolda... Toż to urojenia
    są... Ale cóż...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 33. Data: 2003-10-22 08:57:56
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "darsoon" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Raz, że nie posiadam numeru domowego (dziwne, nie... dla odmiany mi
    > wystarcza komórka) a dwa, nie mieszkam pod stałym adresem zameldowania.
    > Im dłużej czytam, tym mam większe przekonanie, że jest to faktycznie konto
    > telefoniczne a nie internetowe...

    Nie musisz posiadac telefonu stacjonarnego. Wystarczy komorka. Wazny jest
    kontakt osobisty z klientem. mBank w swoim dzialaniu zaklada, ze kazdy
    normalny czlowiek zakladajacy rachunek w banku internetowym posiada telefon.
    Telefon komorkowy jest wygodniejszy ze wzgledu na mobilnosc wlasciciela.
    Nikt nie bedzie czekal przy telefonie stacjonarnym i czekal na kontakt z
    mBankiem. Niestety okazuje sie w tym temacie, ze jest inaczej;)
    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 34. Data: 2003-10-22 09:14:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nikt nie bedzie czekal przy telefonie stacjonarnym i czekal na kontakt z
    > mBankiem. Niestety okazuje sie w tym temacie, ze jest inaczej;)

    Wiesz... ja uważam, że posiadanie komórki w celu posiadania konta w mBanku
    konieczne nie jest.

    Moim zdaniem, powinna być możliwość zlecenia oddzwonienia w określonym
    przedziale czasowym. Może nawet kilkugodzinnym - nie dla każdego, ale dla
    tego, kto się o to upomni, bo ma powody.

    Podobnie z numerem wewnętrznym - powinno być odpowiednie pole na numer
    wewnętrzny. I jeżeli nie byłoby puste - konsultant, którego rzucą do tego
    numeru miałby to odnotowane i musiałby się połączyć - czy to wybierając
    DTMF, czy łącząc się przez sekretariat/recepcję.

    Jednak takimi sugestiami zmian procedur nie zmienimy tego, jak jest to
    zrobione - obecnie chyba najwygodniejszym wyjściem byłoby podanie numeru
    komórki osoby znajomej, z którą Witold pracuje, a bezpośrednio potem
    usunięcie numeru z systemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 35. Data: 2003-10-22 09:26:35
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrobione - obecnie chyba najwygodniejszym wyjściem byłoby podanie numeru
    > komórki osoby znajomej, z którą Witold pracuje, a bezpośrednio potem

    Zgadzam sie. Niestety wszystko jest dopasowane pod wiekszosc. mBank
    poszedlby Witoldowi na reke i jakos zalatwil ta sprawe indywidualnie gdyby
    ten nie robil afery z niemoznosci zadzwonienia pod numer
    wewnetrzny.Wystarczy poinformowac o swojej wyjatkowosci i poprosic o
    specjalna procedure.Ewentualnie zadzwon do nich w piatek to powinni
    oddzwonic w sobote jak bedziesz w domu. Najprosciej jest pozyczyc telefon
    kom. od kolegi. Witold, jezeli uda Ci sie zalozyc konto w mBanku to
    przekonasz sie,ze duzo rzeczy by sie przydalo w tym banku, ale ich zmiana
    jest niemozliwa ze wzgledu na koszty itd, itp. Nie ma sensu zmieniac systemu
    dla jednostki, jezeli bedzie to ze szkoda dla ogolu.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 36. Data: 2003-10-22 09:32:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > ten nie robil afery z niemoznosci zadzwonienia pod numer
    > wewnetrzny.Wystarczy poinformowac o swojej wyjatkowosci i poprosic o

    Ale nieumiejętność zadzwonienia pod numer wewnętrzny jest chora i trzeba to
    piętnować...

    Dlatego ja mBank omijam z daleka.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 37. Data: 2003-10-22 10:36:52
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > Zgadzam sie. Niestety wszystko jest dopasowane pod wiekszosc. mBank
    > poszedlby Witoldowi na reke i jakos zalatwil ta sprawe indywidualnie gdyby
    > ten nie robil afery z niemoznosci zadzwonienia pod numer

    Andriej, im dluzej czytam twoje odpowiedz, w ktorych dominuje slabo
    ukrywana cyniczna zlosliwosc, tym bardziej odnosze wrazenie, ze:
    a) masz konto w mBanku i boli cie, jak sie okazuje ze ten wspanialy bank
    "daje ciala" i to na polu podstawowych operacji!
    b) moze nawet pracujesz dla mBanku?
    c) moze z kolei pracujesz dla jakiegos operatora telefonii komorkowej?
    d) w kazdym razie zapewne masz i kochasz swoja komorke i cierpieniem
    napawa cie ta nagla swiadomosc, ze nie wszyscy "sa tacy jak ty"
    (zwlaszcza zas zupelnie swiadomie i bynajmniej nie z przyczyn
    ekonomicznych nie chca miec komory)

    Powyzsze to czyste moje spekulacje, nie bede, w odroznieniu od ciebie,
    wertowal twojej strony www w poszukiwaniu informacji na twoj temat.
    W moich postach nie widze robienia jakiejs afery. Po prostu opisuje jak
    mBank dziala (a raczej nie dziala), w moim konkretnym przypadku.

    > wewnetrzny.Wystarczy poinformowac o swojej wyjatkowosci i poprosic o
    > specjalna procedure.

    Wystarczy? Masz racje... pod jednym malutkim warunkiem. Trzeba sie moc
    dodzwonic do mLinii. Przypuszczam, ze przeczytales (choc nie wiem czy ze
    zrozumieniem), ze wczoraj do tej kochanej mLinii dodzwonic sie nie moglem
    w ogole! Wszyscy doradcy byli non stop zajeci, byc moze tego nie wiesz,
    ale po 7 minutach sluchania muzyczki i komunikatow "przepraszamy, blabla"
    rozmowa jest rozlaczana i prosi sie o ponowne zadzwonienie pozniej.
    I pozniej (nawet po 22-giej) historia sie powtarza... oczywiscie, moge
    teraz podejsc do telefonu, dokladnie tego samego, do ktorego mBank nijak
    sie dodzwonic nie moze i na mLinie zadzwonic. Ale czy bedzie to dla
    mBanku bezpieczne, taka rozmowa "przez centralke"? (rotfl) Wybacz, ale ja
    nie bede skowytal "u bram jakiegos banku", bo to oni w koncu oferuja
    pewien produkt, a nie ja sie o niego mam dopominac. Zadzwonie kiedy jest
    mi wygodnie, np. wieczorem, i jesli ponownie zaden konsultant nie raczy
    odebrac, to ... niech sie taki bank "rozwija", ale beze mnie.

> [...]
    > jest niemozliwa ze wzgledu na koszty itd, itp. Nie ma sensu zmieniac systemu
    > dla jednostki, jezeli bedzie to ze szkoda dla ogolu.

    Ja nie chce zadnej zmiany systemu pracy tego banku!
    Ja chce rzetelnej obslugi i informacji (typu: nie oddzwonimy ci jak nam
    podasz wewnetrzny, a jak sie nie da inaczej to proponujemy... albo: prosze
    podac jakis przedzial czasowy konkretnego dnia gdy pod numerem...). W
    formularzu zgloszeniowym jest pozycja, pozwalajaca wybrac pore
    oddzwaniania. Po co to tam jest, jesli to czysta fikcja?

    wp

  • 38. Data: 2003-10-22 10:45:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witold Przygoda" <p...@n...mi.pl> napisał w
    wiadomości news:bn5mk4$t4i$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > podac jakis przedzial czasowy konkretnego dnia gdy pod numerem...). W
    > formularzu zgloszeniowym jest pozycja, pozwalajaca wybrac pore
    > oddzwaniania. Po co to tam jest, jesli to czysta fikcja?

    Gdzie jest taka pozycja ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 39. Data: 2003-10-22 11:09:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > napawa cie ta nagla swiadomosc, ze nie wszyscy "sa tacy jak ty"
    > (zwlaszcza zas zupelnie swiadomie i bynajmniej nie z przyczyn

    I po co ta złosliwość? Zastanawiające jest też to, że często jeżeli ktoś się
    z kimś nie zgadza w sprawie jakiegoś banku, to imputuje mu pracę dla niego
    ;-))))

> [...]
    > teraz podejsc do telefonu, dokladnie tego samego, do ktorego mBank nijak
    > sie dodzwonic nie moze i na mLinie zadzwonic.

    A po co to robisz? Jeżeli uważasz, że bank w jakis sposób nie spełnia Twoich
    oczekiwań (a nie spełnia, bo nie potrafi dodzwonic sie na podany numer
    kontaktowy) to po prostu zmień bank.

> [...]
    > mi wygodnie, np. wieczorem, i jesli ponownie zaden konsultant nie raczy
    > odebrac, to ... niech sie taki bank "rozwija", ale beze mnie.

    No i słusznie-załóż konto w innym banku-dlaczego jeszcze tego nie zrobiłes?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-10-22 11:25:49
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > I po co ta złosliwość? Zastanawiające jest też to, że często jeżeli ktoś się
    > z kimś nie zgadza w sprawie jakiegoś banku, to imputuje mu pracę dla niego
    > ;-))))

    IMHO Andriej byl zlosliwy od samego poczatku, a Witek wykazal sie
    niezwykla cierpliwoscia (w stosunku zarowno do Andrieja, jak i mBanku).

    Pracujesz razem z Andriejem w mBanku? :-P

    MSPANC
    Bartol