eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiem › Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Wed, 22 Oct 2003 11:14:41 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bn5hqh$42l$1@news.onet.pl>
    References: <bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <bn3vg2$otf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bn5a96$6ta$1@nemesis.news.tpi.pl> <bn5gqk$ba2$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1066814097 4181 80.51.5.132 (22 Oct 2003 09:14:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Oct 2003 09:14:57 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:264979
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bn5gqk$ba2$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Nie musisz posiadac telefonu stacjonarnego. Wystarczy komorka. Wazny jest
    > kontakt osobisty z klientem. mBank w swoim dzialaniu zaklada, ze kazdy
    > normalny czlowiek zakladajacy rachunek w banku internetowym posiada
    telefon.
    > Telefon komorkowy jest wygodniejszy ze wzgledu na mobilnosc wlasciciela.
    > Nikt nie bedzie czekal przy telefonie stacjonarnym i czekal na kontakt z
    > mBankiem. Niestety okazuje sie w tym temacie, ze jest inaczej;)

    Wiesz... ja uważam, że posiadanie komórki w celu posiadania konta w mBanku
    konieczne nie jest.

    Moim zdaniem, powinna być możliwość zlecenia oddzwonienia w określonym
    przedziale czasowym. Może nawet kilkugodzinnym - nie dla każdego, ale dla
    tego, kto się o to upomni, bo ma powody.

    Podobnie z numerem wewnętrznym - powinno być odpowiednie pole na numer
    wewnętrzny. I jeżeli nie byłoby puste - konsultant, którego rzucą do tego
    numeru miałby to odnotowane i musiałby się połączyć - czy to wybierając
    DTMF, czy łącząc się przez sekretariat/recepcję.

    Jednak takimi sugestiami zmian procedur nie zmienimy tego, jak jest to
    zrobione - obecnie chyba najwygodniejszym wyjściem byłoby podanie numeru
    komórki osoby znajomej, z którą Witold pracuje, a bezpośrednio potem
    usunięcie numeru z systemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1