  • 71. Data: 2003-10-31 19:15:46
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik maciek napisał:

    > moze wyjsciem bedzie przekierowac rozmowy z domowego na sluzbowy?
    > nie wiem czy mozliwe jest zrobienie tego z wyborem automatycznym wewnetrznego,
    > ale moze sie uda. przekierowanie samo z tego co wiem jest bezplatne lokalnie.

    Pomysl po prostu genialny! Tylko dlaczego mLinka tego nie zaproponowala,
    albo nie napisali o tym na www. Przeciez to takie oczywiste. I bardziej
    ekonomiczne bo zamiast siedziec kolkiem w domu, potencjalny klient
    mBanku bedzie siedzial kolkiem w pracy!

    Czego sie nie zrobi dla mBanku, przeciez on żondzi,
    Bartol