  • 1. Data: 2003-10-21 09:56:06
    Temat: [Inteligo] Nowe uzyteczności.
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Dodatkowy sms przy zdjęciu blokady:

    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_sms_ne
    ws.htm

    Podpis elektroniczny przy potwierdzeniach mailem / nowa uzytecznosc:

    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/Nowosci_main_podpis
    _cyfrowy_news.htm

    Pzdr

    Seb

  • 2. Data: 2003-10-21 12:36:20
    Temat: Re: [Inteligo] Nowe uzyteczności.
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "seb" <n...@a...pl> wrote in message
    > Dodatkowy sms przy zdjęciu blokady:
    > Podpis elektroniczny przy potwierdzeniach mailem / nowa uzytecznosc:

    No niezle. Rozkrecaja sie chlopaki. Mozna by chlapnac przy okazji podpisane
    cyfrowo PDF-y, ale to wymaga dodatkowego softu po stronie serwera.
    Ja tak naprawde czekam na te kredyty...
    K.

  • 3. Data: 2003-10-21 17:48:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bn3981$2fsp$1@news2.ipartners.pl...

    > No niezle. Rozkrecaja sie chlopaki. Mozna by chlapnac przy okazji
    podpisane
    > cyfrowo PDF-y, ale to wymaga dodatkowego softu po stronie serwera.
    > Ja tak naprawde czekam na te kredyty...

    Ja na wypukłą kartę, niekoniecznie kredytową...

    BTW zastanawiam się, kiedy ze strony 'przelew jednorazowy' w serwisie
    transakcyjnym zniknie wyrażenie:
    "Jeżeli wykonujesz przelew do klienta Inteligo i chcesz, aby trafił do niego
    natychmiast, użyj QuickMoney."
    Już im to zgłaszałem... Ale nie wiedzieć czemu bardzo lubią ten tekst...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-21 17:57:51
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bn3rhg$ckp$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

> [...]
    > do niego natychmiast, użyj QuickMoney."
    > Już im to zgłaszałem... Ale nie wiedzieć czemu bardzo lubią ten

    A czemu? Chcesz powiedziec, ze przelew zlecony normalnie (nie quick money)
    wykona sie juz w czasie rzeczywistym? Kiedys tak nie bylo, zmienilo sie?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-21 18:02:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > A czemu? Chcesz powiedziec, ze przelew zlecony normalnie (nie quick
    > money) wykona sie juz w czasie rzeczywistym? Kiedys tak nie bylo,
    > zmienilo sie?

    No juz jakis czas temu sie zmienilo.
    A sprawdzal ktos czy sie via WAP tez zmienilo?

  • 6. Data: 2003-10-21 18:02:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu? Chcesz powiedziec, ze przelew zlecony normalnie (nie quick money)
    > wykona sie juz w czasie rzeczywistym? Kiedys tak nie bylo, zmienilo sie?

    Robert, obudź się. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-21 18:04:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bn3sak$els$1@news.onet.pl...

    > No juz jakis czas temu sie zmienilo.
    > A sprawdzal ktos czy sie via WAP tez zmienilo?

    To była tylko malutka wpadka, ale nie chce mi się teraz sprawdzać.

    BTW uwaga na przelewy realizowane przez IVR - pole tytułem jest w takim
    wypadku puste, nie ma nawet tego, co wpisuje się w definicji płatności...
    Mieli do mnie oddzwonić, jak poprawią...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-10-22 14:28:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW uwaga na przelewy realizowane przez IVR - pole tytułem jest w takim
    > wypadku puste, nie ma nawet tego, co wpisuje się w definicji płatności...
    > Mieli do mnie oddzwonić, jak poprawią...

    O wilku mowa, właśnie zadzwonili i już działa poprawnie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara