  • 1. Data: 2003-10-21 12:11:21
    Temat: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    /Aloha/

    Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory podalem (a
    jest to numer instytutu, w ktorym pracuje, skladajacy sie z numeru
    centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
    Oczywiscie slowa o tym nigdzie nie napisali, ze ich wspanialy system do
    oddzwaniania nie potrafi dostukac sobie 4 cyfr... Zamowilem wiec operatora
    na numer domowy (musze dodac, ze nie mialem, nie mam i nie chce miec
    komorki ;) niestety nie doczekalem sie... Dzwoniac kolejny raz na mLinie
    dowiedzialem sie znowuz, ze "oddzwonienie operatora" moze nastapic do
    dwoch dni od zgloszenia, w godzinach od 8 do 22.

    I tu sie zaczyna cale kuriozum, poniewaz prawdopodobienstwo, ze akurat
    bede w domu w tym czasie, jest niewielkie. Wlasnie dzisiaj "oddzwoniono",
    coz z tego, skoro mnie nie bylo. W takim przypadku, jak wyjasnila mi
    mLinka, moje zgloszenie idzie na koniec kolejki i... jazda od nowa. Moze
    sie wiec okazac, ze nie zaloze konta (a raczej nie dowiem sie jego
    numerow), poniewaz operatorzy beda sie z duzym prawdopodobienstwem
    "dodzwaniac" wlasnie wtedy kiedy mnie nie ma, a pod numer, pod ktorym
    jestem, mBank nie potrafi zadzwonic! Wyglada na to, ze aby zalozyc konto
    (w moim przypadku) nalezaloby przez 2 dni w godzinach 8-22 siedziec przy
    telefonie w domu (w weekendy tez nie bywam czesto... ja po prostu w domu
    spie:)

    Tak oto "technika" zabija mozliwosc otwarcia konta... :(

    wp

  • 2. Data: 2003-10-21 12:17:06
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Witold Przygoda" <p...@n...mi.pl> napisał w
    wiadomości news:bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > /Aloha/
    >
    > Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    > niemal patowej
    Kup komorke i po klopocie ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 3. Data: 2003-10-21 12:30:33
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > Kup komorke i po klopocie ;)

    Nieuwaznie przeczytales moj list.... ;)
    (podpowiadam: nie mialem, nie mam i NIE CHCE miec komorki... wydawalo mi
    sie, ze posiadanie komorki nie jest warunkiem sine qua non zalozenia konta
    w mBanku, ale wyglada na to, ze tak wlasnie jest...)

    wp

  • 4. Data: 2003-10-21 12:36:28
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Witold Przygoda" <p...@n...mi.pl> napisał w
    wiadomości news:bn38t9$6gj$3@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > (podpowiadam: nie mialem, nie mam i NIE CHCE miec komorki... wydawalo mi
    > sie, ze posiadanie komorki nie jest warunkiem sine qua non zalozenia konta
    > w mBanku, ale wyglada na to, ze tak wlasnie jest...)

    Warunkiem jest mozliwosc nawiazania przez bank kontaktu telefonicznego z
    klientem. Z Toba nie ma wiec nie bedziesz klientem ;)
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 5. Data: 2003-10-21 12:48:01
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Warunkiem jest mozliwosc nawiazania przez bank kontaktu telefonicznego z
    > klientem. Z Toba nie ma wiec nie bedziesz klientem ;)

    Szczerze mówiąc wcale mnie Twoje odpowiedzi nie śmieszą. Ewidentnie
    oddzwanianie jest schrzanione przez mBank. I są na to dowody zarówno na grupie
    jak i na forum. Mnie się dawno temu udało, ale tylko dlatego, że było to w
    czasach gdy oddzwaniali po pół godzinie. Wiem, że to jest lider, ale IMO
    strzela, nie pierwszego już, gola do własnej bramki.

    Jacek
    bezkomórkowiec z wyboru

  • 6. Data: 2003-10-21 13:09:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Oct 2003 12:11:21 +0000 (UTC), w <bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> napisał(-a):

    > Tak oto "technika" zabija mozliwosc otwarcia konta... :(

    Sprawa jest prosta -- mBank jest przeznaczony dla ludzi mobilnych, z którymi
    można nawiązać kontakt. Wniosek: nie jest to bank dla Ciebie :).

    PS. Podaj nr komórki kolegi z pracy :).

  • 7. Data: 2003-10-21 13:14:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    No widac nie chca cie miec za klienta. No to kij im w oko, wybierz
    inny bank, to nie TPSA, zeby wyboru nie bylo. Jak bank cie nie chce,
    to uwazam wszelkie dalsze starania sie, ze "moze jednak sie uda", za
    bezcelowe, a co wiecej - niesluszne.

    Ale pismo polecone ze skarga wyslac mozesz 8-)

    MJ

  • 8. Data: 2003-10-21 13:28:39
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Sprawa jest prosta -- mBank jest przeznaczony dla ludzi mobilnych, z
    > którymi można nawiązać kontakt. Wniosek: nie jest to bank dla Ciebie
    > :).
    >
    > PS. Podaj nr komórki kolegi z pracy :).

    Potem do kolegi będą dzwonić by potwierdzić duże przelewy ;-)

  • 9. Data: 2003-10-21 13:30:49
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc wcale mnie Twoje odpowiedzi nie śmieszą. Ewidentnie
    > oddzwanianie jest schrzanione przez mBank.
    Wiem dokladnie ,ze oddzwanianie nie dziala poprawnie. mBank ma problem z
    okresleniem konkretnej godziny(a nawet dnia) oddzwonienia. Generalnie jednak
    oddzwania. Problemem Witolda jest brak telefonu(lub nie przebywanie w
    okolicach telefonu). Jezeli Witold porywa sie na zalozenie konta w banku
    internetowym,mobilnym to powinien zaczac od kupna telefonu,a nie porywac sie
    na bardziej skomplikowane zadanie niz korzystanie z telefonu-konto
    internetowe.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 10. Data: 2003-10-21 13:58:21
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > oddzwania. Problemem Witolda jest brak telefonu(lub nie przebywanie w
    > okolicach telefonu).

    Jak najbardziej przebywam non stop w okolicach telefonu,
    jest to jeden z telefonow Uniwersytetu Jagiellonskiego,
    dodzwonic sie potrafi do mnie kazdy srednio rozgarniety
    uzytkownik telefonu. A nawet, jesli ma telefon tonowy
    i wstuka sobie nr centrali <pauza> nr wewnetrzny, to
    "wykrecanie" numeru przebiegac bedzie w pelni automatycznie.
    Niestety nie dla mBanku, dla ktorego ta chwilka, w ktorej
    zaczynaja brzmiec slowa automatu centrali jest firewallem
    nie do pokonania ;->

> [...]
    > internetowym,mobilnym to powinien zaczac od kupna telefonu,a nie porywac sie
    > na bardziej skomplikowane zadanie niz korzystanie z telefonu-konto

    Rzecz w tym, ze jestem "zintegrowany z internetem" w sposob doskonaly :)
    no... prawie doskonaly. Rezygnujac z BPH (ktore pod wzgledem "bankowosci
    internetowej" jest zupelnie niepowazne... o czym kiedys pisalem) mialem
    nadzieje, ze wybieram bank "internetowy", wlasnie taki jaki chce (zeby
    byl sprawnie dostepny przez internet). Okazuje sie, ze mBank z internetem
    problemow moze nie ma, ale z telefonami to juz na pewno (...wlasnie drugi
    raz szturmowali moj telefon domowy, no jesli tak czesto beda dzwonic, to
    moze szansa za zlapanie mnie nie jest taka mala...).

    Powiedzialbym wiec raczej, ze jezeli taki mBank chce miec
    internetowych klientow, to niech sie przyjrzy czemus prostszemu niz
    internet... swojemu systemowi oddzwaniania.

    wp